TÁPLÁLKOZÁS evés kategória (497)

A „reggelizz, mint egy császár, ebédelj, mint egy király, és vacsorázz, mint egy koldus” old school tanács napjainkban, amikor a táplálkozási és diétás elvekkel Dunát lehetne rekeszteni, elég fapadosan hangzik, ám amerikai kutatók legfrissebb eredményei alapján úgy tűnik, a népi bölcsesség megint valami örök érvényű igazságra bukkant…
2020-09-21
Kollégiumban laksz, esetleg a suliban eszel minden nap? Így a szüleid már nincsenek a nyomodban, hogy biztosak legyenek, elegendő zöldséget eszel és egészséges ételeket választasz. Ismerősen hangzik? Ez a fajta szabadság nagyszerű érzés lehet, de a tested számára lehet, hogy nem kecsegtet ugyanilyen jó hírekkel.
2020-09-18
Sajnos az elhízás, a cukorbetegség illetve a komolyabb betegségek, mint a magas vérnyomás vagy a szívroham gyakoriságának tekintetében az elsők között áll országunk. Ezek oka gyakran maga a cukor – persze nem mindegyik fajtája. Segítünk, mely kajákat célszerű elkerülnöd, ha egészséges és csinos akarsz maradni!
2020-09-16
Akár hobbiból, akár versenyszerűen sportolsz, étkezésed alapvetően befolyásolhatja a teljesítményedet, valamint azt is, hogy milyen ütemben fejlődsz. Mely ételek passzolnak a legjobban a testedzéshez, és melyeket érdemes elkerülni?
2020-09-12
Amerikában az elsősök körülbelül 7 kg-ot híznak az egyetem első évében. Tanulmányok kimutatták, hogy a hallgatók átlagosan 1,5-4,5 kg-ot szednek fel az egyetem első két éve alatt. Ennek a súlygyarapodásnak a legnagyobb része az első év első szemeszterében jelenik meg. Vajon mi lehet ennek az oka?
2020-09-08
A magnézium (Mg) olyan ásványi anyag, mely létfontosságú a szervezet megfelelő működéséhez. A magnézium segít az erős csontozat kialakításában, az idegrendszer működésében, s normál tartományban tartani a vérnyomást.
2020-09-06
A diákok általában sok tésztát esznek, mivel akár egy főzésben teljességgel tapasztalatlan ember is képessé válhat gondoskodni magáról, ha van kéznél elegendő tészta és szósz. Íme, néhány ötlet, ha tényleg kezdő vagy a konyhában.
2020-09-05
Még ha pontosan tisztában is vagy vele, hogy mire van szüksége a testednek, és ha a legfigyelmesebben táplálkozol, akkor is követhetsz el hibákat, miközben telepakolod a tányérod. Mire érdemes figyelned?
2020-08-28
A jégkrém a fagylalt mellett a nyári hónapok meghatározó édessége, azonban meglepően keveset tudunk róla. Konzervatív hozzáállásunk az ízválasztásban is tetten érhető, hiszen a trónról évtizedek óta letaszíthatatlan a vanília, a csoki és az eper. Szakértői segítséget adunk, hogyan legyünk bátrabbak a jégkrém-fogyasztásban!
2020-08-23
Ha vigyázol a fogaid épségére, azzal nemcsak a megjelenésedet teszed még varázslatosabbá, hanem rengeteg betegséget is megelőzhetsz. Íme, 8 tipp, amelyek segítségével megőrizheted a fogaid higiéniáját.
2020-08-20
Köztudott, hogy egy vegetáriánus nem eszik húst: kimarad étrendjéből a marha, csirke, sertés, és hal, illetve dönthet úgy, hogy más állati eredetű ételeket sem fogyaszt, mint a tojás, tejtermékek, zselatin, vagy méz.
2020-08-17
Milyen ételeket is együnk, ha alig van időnk és nem eszünk húst? Most mutatunk pár tippet, ami nem okoz gondot a húzós napok után.
2020-08-14
A tizenéves korosztály számára a pubertáskorban bekövetkező testi változások miatt egészen más mennyiségű tápanyagra és energiára van szükség a fejlődés zavartalan bekövetkezéséhez, mint más életkorokban. Vajon pontosan milyen táplálkozási alapelveket érdemes szem előtt tartanod ahhoz, hogy egészséges legyél? Hányszor, mit és mennyit egyél?
2020-08-10
Két fő módja van az otthoni gluténmentes étkezésnek. Sok család teljesen glutén-mentessé varázsolja konyháját, minden gluténtartalmú ételt mellőz, fertőtleníti, vagy teljesen felújítja, esetleg kiselejtezi konyhai felszerelését.
2020-08-06
Ha az allergiatesztek azt mutatták ki, hogy valamilyen ételallergiád van, akkor majd az orvosod el fogja mondani, hogy hogyan kezeld, de segítség gyanánt azonban itt van pár tipp, amik jól jöhetnek.
2020-08-02
<<  1 2 3 4 ... 34  >>