#Testi problémák #alvás

59 db cikk a témában

#alvás
2013.05.02.

Alvási tippek az energiával teli reggelekért

Energiánk megőrzésének egyik fő kulcsa a jó alvás. Most eláruljuk, hogyan kerülhetsz a legjobb formába! Tudtad, hogy még a nyolc órányi pihenés esetén sem biztos, hogy a szervezeted kipiheni magát?

#óraállítás
2012.03.26.

Egy lopott óra: az óraátállítás hatásai

A nyári időszámításra való átállás sokaknak gondot okoz. Megoszlanak a vélemények arról, hogy valójában van-e még létjogosultsága ennek a procedúrának, tekintve, hogy sokaknál napokig, hetekig tartó kellemetlenségeket is előidézhetnek. Te is az úgynevezett jetlag-től szenvedsz?

#alvás
2012.03.16.

Ki mint veti ágyát... – Az alvás világnapja

Az alvás kiemelkedően fontos része mindennapjainknak, mégis egyre rosszabbul alszunk. Erre hívja fel a figyelmet minden évben az aktuális üzenetet kiemelve a World Association of Sleep Medicine, idéntől a nemzetközi szervezet partnereként a hazai alváskultúrában végzett tevékenységét elismerve a World Sleep Day Hungary is.

#alvás
2012.02.20.

Műtéti megoldások a horkolás kezelésére

Horkolásgátló spray, speciális párna, orrszárny tágító. Bizonyos termékek gyors megoldást ígérnek a horkolás megszüntetésére, alapos kivizsgálás nélkül azonban alkalmazásukkal akár el is fedhetjük a valódi, súlyosabb problémát. Milyen esetben jelentenek megoldást az alternatív eszközök és mikor van szükség műtétre?

#álmatlanság
2011.11.05.

Ébren maradni egy álmatlan éjszaka után

Azon kívül, hogy el akarsz kerülni mindenféle éles tárgyat, illetve nagy gépet a házban, egy ébren töltött éjszaka más veszélyeket is tartogat. Sajnos ez a helyzet néha elkerülhetetlen. Ha követed ezt a három tippet az ébren maradáshoz, sokkal elviselhetőbbé válnak az álmatlan éjszaka utóhatásai.

#szépségápolás
2010.10.02.

Szépségápolás természetesen, mint a régi időkben

Évszázados szépségápolási trükkökkel is nagyszerű hatást lehet elérni, nem kell feltétlenül méregdrága kozmetikumokra, szolárium és kondi-bérletre költeni, hogy szép és fitt legyél: így még spórolhatsz is.

#alvás
2010.09.22.

A kevés alvás elhízáshoz vezethet

Egy amerikai kutatás nemrégiben kimutatta, hogy azok a fiatalok, akik hétköznapokon kevesebb, mint 8 órát alszanak, sokkal több zsíros ételt fogyasztanak, mint azok, akik 8 óránál többet alszanak.

#évszakváltozás
2010.09.03.

Az évszakok váltakozása felboríthatja a tinik alvási szokásait

Amikor a napok egyre hosszabbá válnak a tavasz folyamán a tinédzsereknél hormonális változások indulnak meg. Ezek a változások kitolhatják a lefekvés időpontját, amely több komoly problémához is vezethet, így például alváshiányhoz, vagy hangulatváltozáshoz - mutatták ki amerikai kutatók.

#alvás
2010.05.26.

Alvás közben is megoldhatod a problémákat

Friss kutatásokból megtudhatjuk, ha a szervezetünk megkapja a számára elegendő alvást, sokkal jobban tud teljesíteni, és a problémákat is könnyedebben, tiszta fejjel tudjuk megoldani.

#fogamzásgátló
2010.04.16.

Fogamzásgátlók és más gyógyszerek kölcsönhatása

Léteznek olyan gyógyszerek, melyek szedése összeférhetetlen a fogamzásgátló tabletták használatával. Vannak, amelyek gyengítik a tabletta hatását, ezért kiegészítő fogamzásgátló módszert is be kell vetni a gyógyszeres kezelés idejére. Hormonális fogamzásgátlók használatakor tehát nem árt odafigyelni az esetleges kereszthatásokra, adott esetben pedig érdemes kikérni az orvos véleményét is.

#ágyi poloska
2010.03.22.

Modern vérszívók - Az ágyi poloskákról

Már rég óta együtt élünk velük, ott vannak a lakásunkban ezek a kis élősködők. Bár sokkal inkább kellemetlenek, mintsem veszélyesek az egészségünkre, mégis szinte mindenhol a vérünket szívják. A hotelekben, a kollégiumi szobákban vagy akár saját otthonunkban.

#fáradtság
2010.03.18.

Mennyi alvásra van szükségünk? Élet a hipersomniával

Majdnem mindenkivel előfordult már, hogy napközben álmosnak éreztük magunkat. Akkor van igazán baj, ha a túlzott álmosság a napi munka, a gyermekgondozás, sőt, még a szabadidős tevékenységek útjában is áll.