Testi problémák, alvás

#Testi problémák #alvás

60 db cikk a témában

#alvás
2015.12.06.

Eleget alszol?

Komoly nehézségek árán tudsz csak reggel felkelni? Tovább tart elaludnod, mint 30 perc? A hétvégén sokkal többet alszol, mint a hétköznapokon?

#ősz
2015.10.25.

Hogy reagál az agyunk az ősszel járó változásokra?

Az esték egyre hűvösebbek, a levelek elkezdtek hullani és minden srác csak a fociról beszél. Az ősz tipikus jelei. Ahogy a nappalok egyre rövidülnek, valamint az idő egyre hűvösebb, az agyad és a tested több módon is reagál az évszakváltásra: a hangulatod és az alvási szokásaid is változnak.

#alvás
2015.09.11.

Miért hagyjanak a szüleid aludni?

A napod minden percét kihasználod. Egész évben az iskola, házi feladat, sport, részmunkaidős állás, a közösségi életed ápolása és más tevékenységek késztetnek arra, hogy korán kelj és későn feküdj le aludni. Ám, ha nem alszol legalább 8 és fél órát naponta, nem pihensz eleget, és ezzel ártasz magadnak.

#szieszta
2015.08.23.

Délutáni szunyókálás: hogyan csináljuk?

A délutáni szieszta jól bevált szokás a mediterrán országokban: az ebédet követő időszakban elcsendesül a város, az emberek elvonulnak, pihennek. E szokás kialakulásában természetesen szerepe van ezen országok éghajlati viszonyinak, a déli hőségnek. Nem véletlen, hogy elsősorban a nyári kánikula idején vágyunk mi is egy kis sziesztára.

#alvászavar
2015.08.08.

Top 10 áloműző

Ne foszd meg magad egy kiadós esti alvástól! Használd a módszereinket, hogy megkapd a nyugalmat, amire szükséged van!

#álom
2015.07.07.

Betegséget is jelezhet, ha beszélsz álmodban

Gyermekkorban, főként 3 és 10 év között fordul elő gyakran, de a felnőttek 5 százaléka is beszél rendszeresen vagy alkalmanként álmában. A jelenség lehet szórakoztató vagy zavaró, de bizonyos esetekben orvosi kezelést is igényelhet.

#alvás
2015.06.12.

Hogyan hat a napközbeni szunyókálás az éjjeli alvásra?

A nappali szundítás egyszerre lehet csodás kényeztetés, mindennapos gyötrelem vagy aggodalmak forrása amiatt, hogy vajon hogyan érinti majd az éjszakai alvást. Tudd meg, milyen a szundikálás és az éjszakai alvás kapcsolata, és hogy érdemes-e inkább kerülnöd az előbbit!

#horkol
2015.04.07.

Házi praktikák horkolás ellen

Volt már részed abban a kellemetlen élményben, amikor egy horkoló emberrel aludtál egy szobában? Vagy te horkolsz éjszakánként? Íme, néhány természetes módja annak, hogyan szüntethetjük meg a zavaró zajt, és lehet nyugodt az éjszakánk.

#reggel
2015.03.30.

Hogy jól induljon a reggel!

Nehezedre esik kimászni az ágyból, rohannak a percek, s Te még mindig nem tudod mit vegyél fel, nem reggeliztél, és hol lehet a matekkönyv? Íme 8 tipp, hogy nyugodtan, összeszedetten és vidáman kezdhesd a napod!

#horkol
2015.03.15.

Orrsövényferdülés miatt is horkolhatunk

Visszatérő arcüreggyulladást, gyakori légúti fertőzéseket és horkolást is okozhat. Az orrsövényferdülésről dr.Augusztinovicz Monika fül-orr-gégész, a Fül-orr-gége Központ orvosa nyilatkozott.

#alvás
2015.01.31.

Az alváshiány viselkedési problémákat okozhat

Egy tanulmány szerint azok a tinik, akik iskolaidőben kevesebbet alszanak a javasoltnál, vagy rendszertelenül alszanak, sokkal inkább veszélyeztetik az egészségüket, mint az eleget alvó társaik.

#alvás
2014.05.27.

Az alvás és az elhízás kapcsolata

Az egyes alvásproblémák (mint a kóros álmatlanság vagy a narkolepszia) különféle negatív hatásokkal vannak az életünkre, az egyik ilyen a testsúly gyarapodása is lehet.

#alvás
2014.04.15.

Nem tudsz elaludni?

Egyre több kamasz jelentkezik azzal a problémával, hogy fáradtak, alvásuk rendszertelen. Nem tudnak elaludni, csak forgolódnak az ágyban. Lássunk néhány tippet, hogy hogyan legyél kipihentebb.