#Testi problémák #fáradtság

44 db cikk a témában

#alvás
2015.06.06.

Idegesítő alvászavarok: horkolás, alvajárás

Vannak olyan tünetek, állapotok, melyeket a testünk tudatunkon kívül csinál, miközben alszunk. Ilyen például a nyáladzás, a horkolás vagy az éjszakai szellentés. Nos, ez minden olyan személyes dolog, amelyről napközben nem szívesen beszélgetünk.

17 módja a koffeinmentes talponmaradásnak
#ébren maradás
2015.05.07.

17 módja a koffeinmentes talponmaradásnak

Ébren maradni egyszerű… Legalábbis 5 eszpresszóval és egy energiaitallal. Bár így könnyen felpöröghetsz egész napra, de sajnos egyre nagyobb eséllyel kaphatsz szívrohamot is. Tehát itt a nagy kérdés – hogyan is maradhatsz ébren egészségesen, amikor muszáj?

#alvás
2015.01.31.

Az alváshiány viselkedési problémákat okozhat

Egy tanulmány szerint azok a tinik, akik iskolaidőben kevesebbet alszanak a javasoltnál, vagy rendszertelenül alszanak, sokkal inkább veszélyeztetik az egészségüket, mint az eleget alvó társaik.

#felejtés
2015.01.24.

Felejtés: többféle létezik

Még az anyanyelvünket is elfelejthetjük, ha sokáig nem használjuk. Miért mennek ki a fejünkből a korábban rutinszerűen végzett dolgok is?

#fejfájás
2015.01.15.

Fejfájás a serdülőkorú fiúknál

Annak ellenére, hogy a lányok hajlamosabbak a fejfájásra a menstruációjuk során bekövetkező hormonváltozások miatt, a fiúknak is fájhat a fejük hasonló okokból kifolyólag. Egy tanulmány kimutatta, hogy már az egészen kicsi gyermekeket is gyötri a fejfájás és ez csak erősödik a serdülőkor küszöbén.

#energia
2014.09.12.

Turbózd fel az energiaszinted 11 lépésben!

Eleged van abból, hogy nincs elég energiád? Élete során előbb-utóbb mindenki megtapasztalja azt a kellemetlen érzést, amitől a legszívesebben azonnal megszabadulna. Fáradtság és levertség... felejtsd el őket örökre!

#alvás
2014.04.15.

Nem tudsz elaludni?

Egyre több kamasz jelentkezik azzal a problémával, hogy fáradtak, alvásuk rendszertelen. Nem tudnak elaludni, csak forgolódnak az ágyban. Lássunk néhány tippet, hogy hogyan legyél kipihentebb.

#fogcsikorgatás
2014.02.25.

A fogcsikorgatás migrénhez vezethet

A fogszorítás és csikorgatás hátterében az állhat, hogy az alsó és felső fogak kiegyensúlyozatlan érintkezése miatt az állkapocs ízület nem tudja elérni a nyugalmi záródási pontját. Akár egy nagyobb korona, egy magasabb tömés is okozhatja az ízület erőlködését. – mondja dr. Benkő Krisztina, az Oxygen Medical fogszakorvosa.

#óraállítás
2012.03.26.

Egy lopott óra: az óraátállítás hatásai

A nyári időszámításra való átállás sokaknak gondot okoz. Megoszlanak a vélemények arról, hogy valójában van-e még létjogosultsága ennek a procedúrának, tekintve, hogy sokaknál napokig, hetekig tartó kellemetlenségeket is előidézhetnek. Te is az úgynevezett jetlag-től szenvedsz?

#alvás
2010.09.22.

A kevés alvás elhízáshoz vezethet

Egy amerikai kutatás nemrégiben kimutatta, hogy azok a fiatalok, akik hétköznapokon kevesebb, mint 8 órát alszanak, sokkal több zsíros ételt fogyasztanak, mint azok, akik 8 óránál többet alszanak.

#alvás
2010.05.26.

Alvás közben is megoldhatod a problémákat

Friss kutatásokból megtudhatjuk, ha a szervezetünk megkapja a számára elegendő alvást, sokkal jobban tud teljesíteni, és a problémákat is könnyedebben, tiszta fejjel tudjuk megoldani.

#fáradtság
2010.03.18.

Mennyi alvásra van szükségünk? Élet a hipersomniával

Majdnem mindenkivel előfordult már, hogy napközben álmosnak éreztük magunkat. Akkor van igazán baj, ha a túlzott álmosság a napi munka, a gyermekgondozás, sőt, még a szabadidős tevékenységek útjában is áll.