#Lélek

27 módszer, mely segít lazítani

2022.06.03.
1 perces olvasási idő

Miért pont 27? Miért ne? És ez még csak a kezdet! Az ,hogy az emberek egyre többet keresgélnek a neten a „Hogyan relaxáljunk?” címszó alatt, határozottan jelzi, hogy a modern élet túlságosan is sok stresszel jár. Miért érezzük úgy az időnket megtakarító találmányok sora ellenére, hogy állandó rohanás az életünk?

Pedig az idő állandó, mindig ugyanaz marad. Ami változik, az a mi elvárásunk saját magunkkal szemben, hiszen egyre több dolgot akarunk bezsúfolni ugyanabba az időintervallumba. Tudományosan bizonyított tény, hogy a stressz betegségekhez vezet,és a relaxáció azon dolgok egyike, mely enyhülést hoz a túlhajszolt léleknek.

Talán mindenkinek van legalább egy kedvenc módszere arra, hogy megnyugodjon, hiszen nem minden stresszoldó módszer felel meg mindenkinek. Legközelebb, ha úgy érzed, hogy ideges vagy feszült vagy, próbáld ki az alábbi módszerek egyikét, hogy megnyugodj. Talán néhányuk segít, míg mások arra ösztönözhetnek, hogy megírd saját listádat, mely segít lazítani a mindennapos rohanásban.

  1. Ölelj meg valakit
  2. Táncolj
  3. Egyszerre csak egy feladatra koncentrálj
  4. Fokozatosan feszítsd meg az izmaid, egyenként körülbelül 5 másodpercig, majd lazíts
  5. Nyújts
  6. Fuss, ússz vagy sportolj bármit
  7. Játssz valamit: Soduku, keresztrejtvény vagy bármi más nagyszerű
  8. Vegyél egy forró fürdőt
  9. Nevess
  10. Kapcsold ki az elektromos készülékeid, élvezd a csendet
  11. Olvass
  12. Kerékpározz egyet
  13. Tarts 5 perc szünetet, hogy megtisztítsd gondolatait, lélegezz mélyeket
  14. Takard be a szemed puha vattakoronggal vagy szempárnával, érezd, amint fáradt szemeid felfrissülnek
  15. Ne ragaszkodj semmihez görcsösen
  16. Játssz egyet a háziállatoddal
  17. Igyál egy csésze forró teát, esetleg jegeset, ha attól jobban érzed magad
  18. Szippants egyet a kedvenc nyugtató illatodból, lehetőleg levendulát vagy citrusfélét
  19. Tegyél rendet az asztalodon, vagy a fiókjaidban
  20. Masszíroztasd meg magad
  21. Áztasd a lábad fürdősóban
  22. Hallgasd a kedvenc zenéd, gyújts gyertyát és figyeld a lángok játékát
  23. Írj naplót
  24. Beszélgess a barátaiddal
  25. Mindennapi dolgaidra figyelj oda jobban
  26. Kapcsold ki a telefonod
  27. Igyekezz mélyeket lélegezni, hogy a friss oxigén eljusson tested minden részébe

(KamaszPanasz)

Kapcsolódó címkék

internet