#Táplálkozás #tej

32 db cikk a témában

#protein
2015.03.27.

A jó öreg protein

A fehérje segíthet a nem kívánt kilók leadásában, valamint abban is, hogy a gyomrodat teletömd. De fontos, hogy a megfelelő mennyiségű és megfelelő fajta proteint fogyaszd, hogy egészségügyileg is profitálj belőle.

#egészséges táplálkozás
2015.01.27.

Egészséges élelmiszerek, egészségünk érdekében

Aki azt állítja, hogy az egészséget nem lehet megvenni, nagyot téved. A titok nyitja: tudni kell, mit vesz meg az ember. Ha megveszel egy, vagy akár több terméket is az alábbi vásárlólistáról, már jó úton haladsz az egészséges életmód felé.

#bőr
2015.01.12.

Az ételek hatása a bőrre

Ma már általánosan ismert dolog, hogy egyes tápanyagok jótékony hatással vannak a szervezetünkre. Az egészséges csontokhoz kalciumra és D-vitaminra van szükség, a szívnek pedig jót tesz az omega-3 zsírsavban gazdag hal.

#emésztés
2014.11.19.

8 tévhit az emésztésről

Ne nyeld le a rágód, mert a gyomrodba ragad! Ne emelj, mert sérvet kapsz! Ne egyél babot, mert... Ugye ismerősek ezek a mondatok? Pedig ezek igazságtartalma igencsak megkérdőjelezhető. Összegyűjtöttük a leggyakoribb tévhiteket az emésztéssel kapcsolatban.

#reggeli
2014.07.06.

Reggelizz okosan!

Valószínűleg ezerszer hallottad már, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Ez így igaz, a helyes reggeli megalapozza a napodat. Energiát ad egész napra! Mielőtt elindulnál a suliba, vagy nekikezdenél a hétvégi teendőidhez ülj le, és egyél valami egészségeset!

#egészséges étel
2014.06.01.

Egészséges ételek fiúk számára

Ha szereted a finom, sült húsokat, az még nem feltétlenül jelenti azt, hogy egészségtelen étrendet folytatnál. Ugyanis a sovány marha- vagy sertéssült tele van értékes fehérjékkel és nem sokkal több zsírt tartalmaz, mint a csirkemell filé.

#csokis tej
2012.09.07.

Az ellentmondásos csokis tej

A tej többnyire hasznos a szervezet számára, kivéve ha csokival keverjük. Az évek során az olyan gyerekeket, akik nem szerették a tejet (pedig az fontos D-vitamin és kalciumforrás), egy finom összetevő hozzáadásával vették rá, hogy megigyák azt, mégpedig csokival vagy kakaóval.

#Lola
2012.05.31.

Lola is tudja: a tej élet, erő, egészség

A tej „arca” lett Lola! A neves énekesnő a Tej Világnapja alkalmából csatlakozott egy 160 országot érintő kezdeményezéshez. Lola saját betegségei miatt is jól tudja: fontos az egészséges táplálkozás, aminek nála szerves részét képezi a napi tejfogyasztás is.

#d-vitamin
2011.11.30.

D-vitamin nemcsak a csontoknak, hanem az ereknek is kell

Nem fejlődnek épségben azoknak a gyerekeknek az ütőerei, akiknek nem jut elégséges D-vitamin a szervezetébe. A meglepő és újszerű eredményt az Amerikai Szív Szövetség idei kongresszusán ismertették Kansas City Gyermekklinikájának orvosai.

#étel
2011.06.17.

Mi és mennyi kerüljön a tányérra?

Egy új amerikai diétás irányzat felváltotta az előző, 19 évig tomboló fogyókúrás elképzelést, amely az élelmiszer-piramisról szólt. A napi élelmiszer-beviteled felét zöldség és gyümölcs képezze, valamilyen tejtermékkel megspékelve!

#fogyókúra
2011.05.08.

Csalóka ételek a fogyókúrád ellen

Fogyni akarsz vagy csak megtartani a súlyodat? Mi hizlal és mi nem? Voltál már úgy, hogy egy ételre vagy egy italra azt hitted, hogy nem hizlal és egészséges, utólag meg kiderült, hogy ez nem igaz?

#tini sport
2011.04.18.

Hogyan válhat egy tini sportlegendává?

„Szeretném megtudni, hogy mennyi fehérjére van szükségem. 14 éves, 172 centi magas, 51 kg vagyok, az iskolában focizom és súlyt emelek. Szeretnék egy kis súlyt magamra szedni és izmot növelni.

#élelmiszer
2011.02.27.

A 10 legegészségesebb élelmiszer

Nem kell egyből olyan ijesztő dolgokra gondolni, mint a búzacsíra, a búzakorpa vagy a tofu. Ugyanis a listát nem biomániás, vegetáriánus emberkék állították össze, hanem olyanok, akik próbáltak tekintettel lenni mindenki ízlésére, kérdés az, hogy mennyire sikerült.

#diéta
2010.07.27.

Hibák diéta alatt

Bár azt hisszük, hogy jó úton járunk, hogy belefogyjunk a kedvenc farmerünkbe, mégis, ha a kemény erőfeszítések közepette becsúszik egy-egy ilyen diétabaki, az könnyen dugába döntheti elképzeléseinket.

#diéta
2010.06.18.

Diéta: Hétköznapi ételeinkkel nem megy

Ha szeretnéd tested zsírtartalmát csökkenteni, a mozgás mellett kiemelt figyelmet kell szentelni az étkezésnek is. A megszokott "alapvető" élelmiszerekkel nem fogsz eredményt elérni, lássuk, milyen alternatívái lehetnek a lakosság nagy részére jellemző, de egészségtelen ételeknek.