TÁPLÁLKOZÁS evés kategória (484)

Senki sem szereti magán az "úszógumit", amely rossz közérzetet okoz, és megnehezíti az ember dolgát, hogy beleférjen az álom-farmerába. Szerintem nincsen olyan ember, aki ne akarna laposabb hasat, búcsút inteni az úszógumijának vagy megerősíteni a combjait. Szóval hogy lehet több zsírt égetni és izmosodni is? Nos, itt van 6 könnyen megvalósítható módszer arra, hogyan égess több zsírt.
2019-02-04
Bár azt hisszük, hogy jó úton járunk hogy belefogyjunk a kedvenc farmerünkbe, mégis ha a kemény erőfeszítések közepette becsúszik egy-egy ilyen diétabaki, az könnyen dugába döntheti elképzeléseinket.
2019-01-26
Ha csonttörésed van, nagyon fontos, hogy megfelelően étkezz. Olyan tápanyagokat kell bevinned a szervezetedbe, melyek segítik, hogy a sérülésed gyorsabban gyógyuljon.
2019-01-17
A látszat olykor megtévesztő lehet, ha egészségesnek vélt élelmiszert szeretnénk vásárolni a boltban. Nem árt odafigyelni, ha már egészségünk megőrzése a cél, és inkább olvassuk el az összetevők listáját, mielőtt a kosarunkban landol egy-egy egészségesnek hitt élelmiszer. Fontos, hogy tudatosak és felkészültek legyünk vásárlásaink alkalmával, amelyhez támpontként most adunk pár tanácsot.
2019-01-12
Nincs túl sok időd egy vacsora elkészítéséhez, mégis szeretnél egészséges és meleg ételt enni? Rengeteg otthon is elkészíthető étel közül választhatsz, amihez mindössze 20 perc főzésre van szükség. Igaz, hogy nem lesz egy hétfogásos vacsora, de ha valami gyorsan elkészíthető ételt keresel egy kimerítő nap után, akkor receptjeink között biztosan találsz megfelelőt!
2019-01-07
Legközelebb, amikor egy marék vitamintablettát veszel be, hogy biztosítsd a tested jó egészségét, jussanak eszedbe azok a vitaminok, ásványi- és tápanyagok is, amikre a fogaidnak lehet szüksége. Melyek ezek?
2019-01-04
Bárkit jókedvre derít egy darabka finom csoki vagy egy szem bonbon. Tudományos kutatások százai bizonyították, hogy a magas kakaótartalommal bíró csokoládé jótékony hatással van az egészségre, ráadásul a kedélyállapotunkat is pozitívan befolyásolja.
2018-12-28
Még mielőtt belekezdenél a testedzésbe, jó ha tudod: rengeteg módja van annak, hogy megszabadulj a zsigeri zsíroktól, serkentsd az anyagcseréd és elkezdj lefaragni a kilóidból. Hogyan teheted meg mindezt?
2018-12-25
Bár egészen egyszerűnek tűnik az ötlet, mégsem az. Úgy akarsz egészséges ajándékot adni, hogy az jelentsen is valamit? Segítünk!
2018-12-23
Bejgli nélkül nincs Karácsony, legalább is Magyarországon. De ami nálunk a bejgli, az a franciáknál a fatörzs, az angoloknál pedig a puding. Cikkünkben olyan finomságokat mutatunk be, amelyek nélkül az adott országban elképzelhetetlen a Karácsony.
2018-12-17
Mindenki szeretné, ha az ünnepek után is beleférne a kedvenc farmerjába. Ha betartod tanácsainkat, nem kell lemondani a töltött káposztáról, a halászléről és a bejgliről sem. Jöjjön néhány tipp, mellyel elkerülheted a felesleges kilókat.
2018-12-12
Egy pohár langyos (mézes) tej elalvás előtt minden bizonnyal jólesik, ám nincs rá tudományos bizonyíték, hogy segítené az elalvást. Természetesen mindaz, amit eszünk vagy iszunk, hatással van az alvásunkra. Amennyiben neked is nehezen megy az elalvás, próbáld ki az alábbi egyszerű változtatásokat az étrendedben!
2018-12-05
A méz az ősidők óta az emberi táplálkozás része, igaz eleinte csak csemegének gyűjtötte az ősember, mára azonban mint gyógyterméket is használjuk. Mai ismereteink alapján a méz közel 70-féle gyógy-, és fiziológiai hatással bír. Itt az ideje tehát, hogy mézesítsd az életed!
2018-11-30
Szomorúnak, depressziósnak és elkeseredettnek érzed magad? Ez az őszi-téli időszakban gyakran előfordulhat. A jó hírünk az, hogy rengeteg olyan étel van, ami segít leküzdeni a depressziót.
2018-11-21
A tudomány igazolta a nagymamák bölcsességét: a tyúkhúsleves valóban kitűnő megfázás ellen. Hogy még hatásosabb legyen, adj hozzá egy kevés fokhagymát. Melyek azok az ételek, amelyek segítenek elkerülni a náthát?
2018-11-18
<<  1 2 3 4 5 ... 33  >>