/ MOZGÁS

MOZGÁS kategória (343)

Sokak számára véget nem érő küzdelmet jelent az alakformálás, ráadásul az egyik legnagyobb kihívást jelentő terület a has, mivel könnyen rakódik rá a nem kívánt zsírfelesleg, de annál nehezebben lehet megszabadulni tőle.
2015-04-25 Nincs hozzászólás

- hirdetések -

A legtöbb futóedző egyetért abban, hogy az 5 km nagyszerű kezdőlöket lehet a futással ismerkedőknek, hiszen egy kis gyakorlással és kitartással könnyen teljesíthető. Külön motiváció lehet, hogy 5 km-es futóversenyeket rendszeresen rendeznek a nagyobb városokban, amire akár te is benevezhetsz. Megmutatjuk neked, hogyan láss hozzá, és hogyan kerüld el a buktatókat. Célvonalba juttatunk 8 hét alatt.
2015-04-21 1 hozzászólás
Versenyezni - néhány sportág kivételével - kizárólag érvényes sportorvosi engedéllyel lehet. A sportorvosi alkalmassági vizsgálat célja a betegségek, sérülések felismerése, kiszűrése.
2015-04-19 Nincs hozzászólás
Tudjuk, hogy nem könnyű dolog megváltoztatni az életmódod: kitartás szükséges hozzá, határozott tervek és motiváció. Sajnos sokszor a kezdeti próbálkozásokat kudarc követi – nem megy le egy kiló sem, izomzatnak nyoma sincs, és még éhezel is…
2015-04-16 Nincs hozzászólás
A változás nem olyan dolog, ami egy éjszaka alatt történik – rengeteg elszántság és komoly munka eredménye. Ha elhatároztad, hogy elkezdesz egy egészségesebb, boldogabb életet élni, akkor a legjobb helyen jársz! Tippjeink segítségével mindez egyszerűbb lesz. Kezdd az egészséges életet még ma!
2015-04-15 Nincs hozzászólás
Amikor a sportolók egy megmérettetésre készülnek, akkor a megfelelő tápanyagellátás, ami a szükséges erőt, kitartást és koncentrációt biztosítaná, könnyen feledésbe merülhet.
2015-04-12 Nincs hozzászólás
A rendszeres testmozgás az egészséges életmód szerves része. Akár a fittség megőrzése, akár betegségmegelőzés, akár különböző problémák kezelése - pl. inzulinrezisztencia, cukorbetegség - miatt szánja rá valaki magát az edzésre, fontos, hogy bizonyos szabályokat betartson, különösen akkor, ha túlsúllyal küzd. Pancsó Gergely, a Budai Endokrinközpont személyi edzője elárulta, vajon miként kezdjen neki a sportolásnak az, akin van jó néhány kiló súlyfelesleg.
2015-04-11 Nincs hozzászólás
Egy 2013-ban készült amerikai felmérés szerint a jógát gyakorlók mindössze 28 százaléka férfi. Ha lenne magyar statisztika, valószínűleg igen hasonló képet mutatna.
2015-04-09 Nincs hozzászólás
Sokat hallhatjuk a kardiotréning és az aerob edzés kifejezéseket, de nem árt pontosítani, valójában mit is takarnak ezek a fogalmak.
2015-04-07 Nincs hozzászólás
Még csak április eleje van, de valószínűleg heteken belül eszedbe jut, hogy idén is lesz bikiniszezon. Nem kell félned, segítünk neked.
2015-04-05 1 hozzászólás
Nem véletlenül a futball a világ egyik legnépszerűbb sportja, hiszen könnyen tanulható és kiváló módja az erőnlét fejlesztésének. Plusz egy érdekes, pörgős játék, amit valódi élvezet játszani.
2015-04-01 Nincs hozzászólás
Kedves Szakértő! Úgy döntöttem, hogy most egy kicsit változtatok az életemen, és elkezdek mozogni. Kis biciklizés, görkorizás és egy kis futás. Azonban hamar észrevettem, hogy egyik sem tart túl sokáig, ugyanis nagyon hamar elfáradok, és nem kapok levegőt, továbbá szörnyen érzem magam.
2015-03-30 Nincs hozzászólás
Alacsony kalóriatartalmú, természetesen zsír- és koleszterinmentes, több káliumot tartalmaz, mint 4 banán, szuper hidratációt biztosít- ez csak néhány pozitívuma a számos előnnyel rendelkező népszerű amerikai őrületnek: a kókuszvíznek.
2015-03-28 Nincs hozzászólás
Az alábbiakban megtalálod a farizom-erősítés legegyszerűbb módszereit, melyek célzott tornával párosítva garantáltan meghozzák a kívánt eredményt! Majd megmutatjuk, hogyan formáld megfelelően az izmaidat. Hozd ki magadból a maximumot!
2015-03-26 Nincs hozzászólás
A kerékpározás - ami szerencsére napjainkban reneszánszát éli - számos pozitív egészségügyi hatást gyakorol a szervezetre. Lássuk, miért jó választás nyeregbe pattanni!
2015-03-24 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 23  >  >>