/ MOZGÁS

MOZGÁS kategória (313)

Tudtad, hogy egy rosszul húrozott teniszütő vagy egy elhasznált cipő ugyanolyan veszélyes lehet, mint amerikai focit játszani vállpárna nélkül? A rossz felszerelés a legtöbb sérülés oka.
2014-07-27 Nincs hozzászólás
Tavasszal sokan belevágnak a szabadtéri futóedzésekbe, amelyek azonban felkészülés nélkül akár sérülésekhez is vezethetnek. Dr. Dobos Márta, az Oxygen Medical holisztikus szemléletű ortopédusa a felkészülés és szükség esetén a kivizsgálás, kezelés jelentőségére hívta fel a figyelmet.
2014-07-26 Nincs hozzászólás
Az úszás nem csak az egyik legegészségesebb mozgásforma, hanem számos egyéb pozitív hatása van. Egy norvég tanulmány arra a megállapításra jutott, hogy az úszás az önbizalmat és a koordinációs képességet is jelentősen javítja.
2014-07-20 Nincs hozzászólás
Még nem késő elkezdened fogyókúrázni! Mielőtt viszont elkezdenéd, meg kell szabadulnod a rossz mentális szokásaidtól. A kulcs az átalakuláshoz az, ha teljes életmódváltást, nem pedig pusztán gyors fogyást akarsz elérni. A célod egy egészséges diéta és életmódváltás legyen!
2014-07-11 Nincs hozzászólás
Imádod a mozgást, a sportokat? Sőt, úgy tűnik, mintha mindig is kosármeccsre, fociedzésre vagy karate órákra jártál volna? Mindez rendjén is volt, mielőtt kiderült, hogy cukorbeteg vagy, most azonban aggódsz, vajon egészséges-e a számodra a sportolás? Cikkünkből megtudhatod mire kell figyelni, hogy továbbra is élvezhesd a sportolás örömeit.
2014-07-05 Nincs hozzászólás
Ahogy az időjárás melegebbre vált, egyre inkább nőhet benned a vágy, hogy elhagyd a tornatermet. Éppen ezért összegyűjtöttünk néhány olyan fitneszformát, amely segít kimozdulni az edzőteremből, és néhány étkezéssel kapcsolatos tippet.
2014-07-04 Nincs hozzászólás
Ha csak szórakozás szintjén korizol, akkor is oda kell figyelni pár apróságra, hogy elkerüld a komolyabb sérüléseket és még évekig űzhesd ezt a remek hobbit/sportot.
2014-06-29 Nincs hozzászólás
Unalmassá váltak a hagyományos edzések? Izgalmat keresel? Akkor a lehető legjobb helyen jársz! Természetesen azokkal a sportokkal sincs semmi baj, amiket eddig űztél, de teljesen természetes, ha egy kicsit több adrenalinra vágysz, mint amit például egy kocogás nyújthat.
2014-06-28 Nincs hozzászólás
A fogyáshoz nélkülözhetetlen “kellék” a mozgás, és a séta vagy a pilates különösen jó kezdet. Ám a legtöbben nem is sejtik, hogy mi minden rejlik a pozitív gondolkodásban, és az apró részletekben.
2014-06-22 Nincs hozzászólás
A megfelelő felkészüléssel nemcsak az erőnléteden, állóképességeden tudsz javítani, de a súlyodat is sikeresebben tarthatod kordában. Íme, néhány tipp, hogyan is kezdj neki.
2014-06-21 Nincs hozzászólás
A sportolás és az alvás egymást kölcsönösen támogató dolgok: a rendszeresen sportolók sokkal jobban alszanak, s általa javul általános közérzetük. Ezzel az eredménnyel zárult a Baseli Egyetem legutóbbi kutatása.
2014-06-21 Nincs hozzászólás
Modern gladiátoraink a labdarúgás világában próbálnak érvényesülni. Bár élet halál harcot már nem vívnak, egy egész ország "futballsorsa" múlik rajtuk. Hogyan tudnak ekkora nyomással megbirkózni?
2014-06-14 Nincs hozzászólás
A bemelegítés kötelezőnek számít a sportolás előtt, ám az átmozgató gyakorlatok a szükségesnél több energiába kerülnek, így a tényleges testmozgás során már csökkent teljesítménnyel kell számolni - összegez egy nemrégiben nyilvánosságra hozott kanadai tanulmány.
2014-06-14 Nincs hozzászólás
A tökéletes fenék nem elérhetetlen álom! Ha Te is formásabb popsira vágysz, nyugodtan kezdd el farizom-erősítő tornánkat! Listánkon minden gyakorlatból csinálj meg három 15-ös sorozatot. Ez a mennyiség kezdők számára is könnyen teljesíthető. Lehetőleg próbáld meg mindegyik gyakorlatot egy héten háromszor elvégezni!
2014-06-09 Nincs hozzászólás
Tudtad, hogy a legtöbb kalóriát akkor égeted el, amikor a lábaidat tornáztatod? Ez azért van, mert a tested legnagyobb izomcsoportja található itt. A KamaszPanasz összegyűjtött hét szuper gyakorlatot, amit akár otthon is könnyedén végezhetsz.
2014-06-08 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 21  >  >>