/ MOZGÁS

MOZGÁS kategória (305)

Akik nagyon intenzíven hódolnak valamelyik – vagy akár több – sportágnak, már rövid ideig tartó tétlenség és mozdulatlanság után is rosszul érzik magukat, s igazából nem tudják, mi hiányzik nekik. A válasz pedig nagyon is kézenfekvő: a testmozgás.
2014-04-13 Nincs hozzászólás
Az intenzív, rendszeres testmozgás fontos a szervezet számára. Elkezdeni azonban csak körültekintően, bizonyos szabályok betartása mellett szabad.
2014-04-12 Nincs hozzászólás
Még ha vékony csontozatúnak születtél, az izomnövelés számodra sem lehetetlen. A jó hír, hogy a testzsírszázalék az esetedben nagyon alacsony, és mikor az izomzatodat fejleszted, az eredmény igen látványos lesz: szálkás, izmos test.
2014-04-07 Nincs hozzászólás
Az egészségesebb életmód felé vezető utad máris negyedik hetén tartasz - csak így tovább! Ezen a héten az ételek utáni való sóvárgás és a nassolási vágy leküzdésével fogunk foglalkozni.
2014-04-07 Nincs hozzászólás
A San Franciscoban megrendezésre kerülő Health 2.0 konferencia során rendkívül sok izgalmas és hasznos megoldással és termékkel ismerkedtem meg. Az alábbi 'kütyü' is egy ezek közül és ezt szeretném részletesen bemutatni a cikkben.
2014-04-06 Nincs hozzászólás
Testmozgással számos betegség kialakulásának vehetjük elejét, ám a megelőzés gondolatánál, vagy akár az anyagi ellentételezésnél fontosabb szempont is létezik: a barátok társasága – derült ki abból a német tanulmányból, amely 2500 német állampolgár egészségi állapotát, mindennapi szokásait volt hivatott felderíteni.
2014-04-06 Nincs hozzászólás
Egyre riasztóbb méreteket ölt a fiatalok körében is terjedő mozgásszegény életmód és az elhízás, valamint az ezek talaján kialakuló betegségek, mint például a magas vérnyomás és a cukorbetegség. Dr. Babai László, az Oxygen Medical életmód orvosa a megfelelő életmódról és a kardiomozgás jelentőségéről beszélt.
2014-04-05 1 hozzászólás
Máris a 3. hetednél tartasz! Gratulálunk, hogy kitartottál és eljutottál idáig. Kicsit kimerültnek érezheted magadat az előző heti sok sporttól, de ne félj, ez nem tart sokáig.
2014-03-31 Nincs hozzászólás
A legtöbb futóedző egyetért abban, hogy az 5 km nagyszerű kezdőlöket, és sok 5 km-es futóverseny is van. Megmutatjuk neked, hogyan maradj motivált, és hogyan kerüld el a buktatókat. Célvonalba juttatunk 8 vagy akár kevesebb hét alatt.
2014-03-30 1 hozzászólás
Az uszoda lehet, hogy nem a legelső hely, amire gondolsz, ha formába szeretnéd magad hozni, vagy karcsúsodni vágysz, de talán annak kellene lennie. Nincs még egy olyan mozgásforma, amely több kalóriát égetne, jobban serkentené az anyagcserét, és még ráadásul minden egyes izmot jobban erősítene (anélkül, hogy igénybevételnek tennéd ki az ízületeidet), mint az úszás.
2014-03-29 Nincs hozzászólás
Eljutottál a második hétig - gratulálunk! Tudjuk, hogy az állandó kalória-számlálással való küzdelem kifejezetten emberpróbáló feladat, de csak így tovább! Hidd el, idővel sokkal egyszerűbb lesz! Ettől a héttől kezdve szeretnénk növelni az aktivitásodat, ami rengeteget fog segíteni neked a fogyásban.
2014-03-24 Nincs hozzászólás
Ha úgy érzed, a popsidra ráfér egy kis tatarozás, a megfelelő fitnesz-program természetes feszességet adhat fenekednek. A tökéletes brazil hátsó számodra is elérhető! Igaz, a popsid formája főként az alkati adottságodon és a genetikán múlik, de egy kis edzéssel sokat javíthatsz a hátsód alakján. Készen állsz elkezdeni?
2014-03-23 Nincs hozzászólás
Az intenzív, rendszeres testmozgás fontos a szervezet számára. Elkezdeni azonban csak körültekintően, bizonyos szabályok betartása mellet szabad ...
2014-03-22 Nincs hozzászólás
Kezdj el egészségesebben étkezni, légy aktívabb, és kezdj el fogyni a KamaszPanasz egyszerű és nagyszerű, 12 hetes útmutatójával!
2014-03-18 Nincs hozzászólás
Sokan szeretnének fogyni, csak nem tudják, hogyan is vágjanak bele, és hogy hogyan fogyjanak egészségesen. Ráadásul a diétával és edzéssel töltött napok, hetek alatt elfogy a motiváció. Mi ebben szeretnénk segíteni Neked!
2014-03-17 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 21  >  >>