TÁPLÁLKOZÁS kategória (732)

Kamaszként gyakran lehetsz éhes, és az étkezések között is folyamatosan rágcsálnál. Az iskolában sem árt az energia, ám a büfék ételkínálata általában nem túl bőséges, és pláne nem egészséges. Vidd magaddal a saját egészséges és finom nassolnivalódat!
2014-09-17 Nincs hozzászólás

- hirdetések -

Számtalan tévhit kering a köztudatban a csípős, a puffasztó hatású, a liszt- és tejtartalmú ételekről, melyek tisztázásához most gasztroenterológus szakértő segítségét kértük.
2014-09-14 Nincs hozzászólás
Készen állsz az ötletbörzére? Szeretnéd felpezsdíteni a kreativitásod? Lehet, hogy csak egy sétányira vagy az életedet megváltoztató ötlettől. No, de hogyan is érdemes kezdeni?
2014-09-13 Nincs hozzászólás
Az őszre beérő gyümölcsök nem csak frissen vagy befőttként fogyaszthatók, számtalan formában felhasználhatjuk őket megannyi ínycsiklandó étel alapanyagaként. A télre készülve nemcsak vitamin- és rostforrásként van jelentőségük, de a borongós szürke napokon a színes gyümölcsök látványa a hangulatunknak is jót tesz.
2014-09-13 Nincs hozzászólás
Ha szeretnéd megelőzni a hajhullást, nem kell mást tenned, mint bemenned a konyhába, hiszen a hozzávalók sokkal elérhetőbbek, mint hinnéd! Ha azt tapasztalod, hogy hullik a hajad, de gyógyszerek helyett valami természetesebb módszert keresnél ellene, az ételek biztos és könnyű megoldást nyújthatnak a számodra.
2014-09-12 Nincs hozzászólás
Eleged van abból, hogy nincs elég energiád? Élete során előbb-utóbb mindenki megtapasztalja azt a kellemetlen érzést, amitől a legszívesebben azonnal megszabadulna. Fáradtság és levertség... felejtsd el őket örökre!
2014-09-12 Nincs hozzászólás
A biotinban gazdag ételek a legjobb élelmiszerek, ha a hajad és a körmeid épsége fontos a számodra. Ezeknek az ételeknek általában magas a protein- és az egészséges zsírtartalma is, amelyek fogyasztása elengedhetetlen, ha szép hajat, bőrt és körmöket szeretnél. Nem számít, hogy vegán, vegetáriánus vagy mindenevő vagy - ezek az ételek minden diétába beilleszthetők.
2014-09-11 Nincs hozzászólás
Egy friss kutatás szerint a naponta több kávét is fogyasztó hölgyeknél kisebb eséllyel jelentkezik fülcsengés.
2014-09-09 Nincs hozzászólás
Akár hobbiból, akár versenyszerűen sportolsz, étkezésed alapvetően befolyásolhatja a teljesítményed. Mely ételek passzolnak a legjobban a testedzéshez, és melyeket érdemes elkerülni?
2014-09-07 Nincs hozzászólás
Noha régen kizárólag a császárok itala volt, a tea mára a kikapcsolódás, a békés elmélyülés és a könnyed baráti összejövetelek, társalgások nélkülözhetetlen italává lett. Nemcsak felmelegít és jó közérzetet biztosít, hanem rengeteg vitamint, nyomelemet, ásványi anyagot tartalmaz.
2014-09-06 Nincs hozzászólás
Felkelsz. Iszol egy lórúgásnyi kávét. Még mindig fáradt vagy. Biztosan hallottál már a reggeli italokról, vagyis a teáról és a kávéról. Kutatások kimutatták, hogy mindkettőnek vannak előnyei, de cikkünkből megtudhatod, igazából melyik is a jobb számodra.
2014-09-03 Nincs hozzászólás
A nassolás nemcsak egészségtelen szokás, de az alakodnak is árt. Néhány egyszerű fogással azonban kiütéssel győzhetünk a nassolási vágy elleni harcban.
2014-08-31 Nincs hozzászólás
Reggelizz úgy, mint egy király! - tartja a mondás, és a táplálkozástudósok valóban egyetértenek abban, hogy a reggeli a nap fontos étkezése, melynek elhagyása számos felmérés szerint igen elterjedt rossz szokás Európában és Amerikában is. Felmérések szerint az emberek 6%-a reggel nem eszik.
2014-08-30 1 hozzászólás
Az egészséges étrend nélkülözhetetlen hozzávalói, nem mindegy azonban, hogy mikor, mennyit és hogyan fogyasztunk. Gyümölcs reggelire, vagy inkább este, zöldség párolva, vagy nyersen? Kérdéseinkre dr. Hidvégi Edit, a Budai Allergiaközpont gasztroenterológusa válaszolt.
2014-08-27 Nincs hozzászólás
A vitaminok nagyon fontosak az ember egészségének megőrzése érdekében. De biztos, hogy mindent tudunk róluk? A cikk most 11 érdekes tényt tár fel a vitaminokról.
2014-08-26 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 49  >  >>