TÁPLÁLKOZÁS kategória (793)

Fáradtnak érzed magad ébredés után? Kezdd egy vitamindús gyümölcskoktéllal a napot!
2020-05-29

- hirdetések -

Egy Amerikában végzett tanulmány szerint az inaktív, mozgásszegény életmódot folytató emberek esetében a hirtelen elkezdett testi megerőltetés mellett sokkal nagyobb a sportsérülések veszélye, például ízületi szalag szakadása, izomszakadások, rándulások.
2020-05-28
A megfelelő mennyiségű víz fogyasztása segíthet megelőzni a kiszáradás zavaró tüneteit, mint például a fejfájást és a fáradtságot. Emellett a víz javítja az izmok működését, megakadályozza a nem kívánatos éhségérzetet és a túlevést. De mi van, ha nem szívesen iszod a sima vizet?
2020-05-27
Senki nem vitatja: a fogyás nem egyszerű dolog. Sokan belevágnak a csodákat ígérő diétákba vagy önsanyargató módon lemondanak a napi szükségleteikről, ezektől remélve a bomba alakot. Azonban ezzel a hozzáállással többet ártanak, mint használnak. Mennyi szerepe van a mozgásnak és a táplálkozásnak a sikeres fogyásban?
2020-05-26
Az eper nem csak a legzamatosabb gyümölcsök egyike, de fontos antioxidáns-forrásként egészségünk és szépségünk egyik őre is, és még sok minden más... Lássuk hát, miért együk degeszre magunkat belőle, amíg lehet, hiszen most tele van vele a zöldséges stand.
2020-05-22
A manapság népszerű diéták többsége nem csak a szénhidrát csökkentése céljából javasolja a pékáruk, tészták fogyasztásának mellőzését. Egyes felvetések szerint a gabonák egyik összetevője, a glutén amellett, hogy jelentősen lelassíthatja a fogyást, az egész szervezetre kiterjedő panaszokat is okozhat. Cikkünkben a gabonafélék fogyasztásával kapcsolatba hozható betegségeket vesszük górcső alá.
2020-05-20
A zöld teának nevezett ital Kínában és Japánban már a tizenkettedik században a teaszertartások főszereplője volt, a nyugati országokban mégis a fekete tea a legnépszerűbb változat.
2020-05-18
A legjobb idő az edzéshez nem a napszaktól függ: akkor a legjobb, amikor neked megfelel. A reggeli edzések sok embernek nagyon jót tesznek - endorfin termelődik, és jobb lesz a kedvük tőle. Ha élvezed azt, hogy a napodat mozgással kezded, és még az iskola elé is be tudod illeszteni, akkor vágj bele!
2020-05-17
Mostantól garantáltan más szemmel fogsz nézni a banánra: cikkünkből megtudhatod, milyen pozitív hatással van a szépségedre és az egészségedre.
2020-05-15
Az ananász híres zsírfaló. Készítsd el alábbi receptünk alapján az ananászitalt, ami garantáltan finom és az alakodnak is jót tesz majd! Ajánljuk csontritkulásosoknak, lisztérzékenyeknek és allergiásoknak is.
2020-05-14
Reggelizz úgy, mint egy király! - tartja a mondás, és a táplálkozástudósok valóban egyetértenek abban, hogy a reggeli a nap fontos étkezése, melynek elhagyása - számos felmérés szerint - igen elterjedt rossz szokás Európában és Amerikában is. Miért is?
2020-05-12
Fogyókúra során az energiabevitel csökkentése önmagában gyakran nem bizonyul hatékonynak. A csökkent energiabevitelt a hatékonyság érdekében fokozott fizikai aktivitással szükséges kiegészíteni. Azonban nem mindegy, hogy milyen mozgásformát választ valaki, azt milyen rendszerességgel, milyen időtartammal űzi, ezért itt szeretnénk szólni a különböző sportok előnyeiről, hátrányairól.
2020-05-10
Ahhoz, hogy hidratált maradj, méregteleníts és a súlyvesztést is elősegítsd, a folyadékbeviteled növelése és megfelelő szinte tartása a legfontosabb teendőd. Nem tudsz eleget inni? Nem kívánod a folyadékot? Megfeledkezel róla? Íme, 7 tipp, hogy több vizet igyál meg naponta.
2020-05-06
A fogyókúrás gyaloglásról szeretnék kérdezni valamit. A társam, akivel együtt gyalogolunk, abban hisz, hogy minél nagyobb távot tesz meg, annál több kilót adhat le, míg az én elméletem szerint a gyaloglási sebesség a fontos. Végül is melyik a fontosabb a fogyás szempontjából: a sebesség vagy a távolság?
2020-05-03
Te is érezted már, hogy egy-egy nagyobb étkezés után olyan fáradtnak érzed magad, hogy úgy érzed, egyedül egy kis alvás segíthet rajtad? A jelenség nem más, mint a kajakóma.
2020-05-01
<<  1 2 3 4 ... 53  >>