TÁPLÁLKOZÁS kategória (740)

Több módszer is van arra, hogy hogyan tartsd kordában az étvágyadat természetesen, biztonságosan és könnyen. Az étvágycsökkentést évekig a pirulákkal vagy más veszélyes diétás módszerekkel azonosítottuk, de összeszedtük azokat a módszereket, melyek biztonságosan és egyszerűen csökkentik az étvágyadat.
2014-10-19 Nincs hozzászólás

- hirdetések -

„Hetente fél kiló súlycsökkenés”. „A zöldkávé-kivonat az összes felesleges zsírt elégeti”. Ilyen és ehhez hasonló címekkel tudósítanak amerikai fitnesz magazinok a zöldkávé-kivonat áldásos hatásáról. A trend már Európában is terjed. Egyre gyakrabban jelennek meg az interneten a pörköletlen kávébabból nyert drága étrend-kiegészítőt kínáló weboldalak.
2014-10-19 Nincs hozzászólás
Ha egy élelmiszerüzletben „tankolsz fel”, érdemes messze elkerülnöd az olyan egészségtelen termékeket, amelyek akár évekkel megrövidíthetik az életed. A következőkben felsoroljuk azt az 5 ételt, amit mindenképp ajánlott kerülnöd.
2014-10-18 Nincs hozzászólás
Az őszi-téli időszakban igyekszünk felkészülni a betegségek megelőzésére. Az immunrendszer erősítésében az étkezéseknek is fontos szerepe van. Ha úgy érzed, hogy a saláták és gyümölcstálak távol állnak az ízlésedtől, kóstold meg a Vitamin golyó nevű édességet!
2014-10-16 Nincs hozzászólás
A magas koleszterinszint az egyik legfőbb oka a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának, amely hazánkban a vezető halálokok egyike.
2014-10-15 Nincs hozzászólás
A 2009-es Országos Táplálkozás és Tápláltsági Állapot Vizsgálat adatai szerint a felnőtt lakosság csaknem kétharmada túlsúllyal küzd, valamint számos táplálkozási kockázati tényező van jelen. Az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézet 2014-ben megismétli a felmérést, hogy kiderítsék: hoztak-e pozitív változást az elmúlt évek erőfeszítései, illetve milyen további lépésekre lehet szükség.
2014-10-14 Nincs hozzászólás
A gyomorégés és a reflux tüneteit egyes ételek erősíthetik, míg mások mérsékelhetik. Míg például a paradicsom, a csoki, a mentol és az alkohol előidézhetik ezt, sok egyéb étel képes a savas reflux tüneteit csökkenteni.
2014-10-13 Nincs hozzászólás
Évente átlagosan száz-kétszáz gombamérgezéses esetről érkezik jelentés az Országos Kémiai Biztonsági Intézet Egészségügyi Toxikológiai Tájékoztató Szolgálatához. A gombászás kellemes időtöltés, de néhány fontos alapszabályt feltétlenül be kell tartani. A gombák ugyanis súlyos, akár halálos mérgezést is okozhatnak!
2014-10-12 Nincs hozzászólás
A fitonutriensek olyan növényi anyagok, melyek fogyasztása nagymértékben segíti a rák, és egyéb (szív- és érrendszeri) betegségek kialakulásának megelőzését. Vajon mely ételekben találhatóak meg nagy mennyiségben?
2014-10-11 Nincs hozzászólás
Vannak olyan ételek, amelyek ajánlottak a számodra, és olyanok, amelyeket jobb, ha elkerülsz. Cikkünkből mindenre megkapod a választ az ADHD-diétával kapcsolatban, valamint többet tudhatsz meg a diétáról, az étrend-kiegészítőkről, és azokról az ételekről, amelyek javíthatják a tüneteidet.
2014-10-10 Nincs hozzászólás
A rizsdara a lisztérzékenyek étrendjében is jól használható összetevő, különösen azok számára jó alternatíva, akik a kukoricadara ízét nem kedvelik.
2014-10-09 Nincs hozzászólás
Ha reform receptekkel kísérletezünk, érdemes kipróbálni a zablisztet. Ízben és látványban a megszokotthoz hasonlót ígér, emellett fogyasztásának számos kedvező hatását is élvezhetjük.
2014-10-06 Nincs hozzászólás
Az egészséges életmód jelenthet megoldást a gyermekkori elhízás elkerülésére. Diéta helyett a megelőzésre kell odafigyelni! A szülők felelőssége kifejezetten nagy ebben az életkorban.
2014-10-06 Nincs hozzászólás
A gyümölcsöknek és zöldségeknek még nagyobb szerepet kell játszaniuk az étkezésedben, diétádban.
2014-10-05 Nincs hozzászólás
Amikor megérkezik az ősz, sokan rávetik magukat a zsíros ételekre, mert úgy gondolják, hogy a szervezetük így hatékonyabban fog fűteni. Ha nem vagyunk óvatosak, akkor a kilók is könnyen felszaladhatnak.
2014-10-04 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 50  >  >>