TÁPLÁLKOZÁS evés kategória (441)

Alighogy megetted a reggeli finomságodat, már 2 óra múlva más édességre vágysz? Egy nyalókával próbálod elfedni a délutáni órák unalmát – és aztán megiszol egy kólát a további unalmas órák elkerülése érdekében? Különösen nagy a csábítás a hétvégi sütemények közelében? Íme, néhány tipp, hogy leküzdd az édesség iránti sóvárgásodat.
2014-12-20 Nincs hozzászólás

- hirdetések -

Talán úgy tűnhet, hogy a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a fej- és nyakfájás csillapításának, ha bekapsz egy pirulát, de más módszerek is léteznek, amelyek segíthetnek.
2014-12-14 Nincs hozzászólás
Szoktál igazán éhes lenni a nap folyamán? Ettél már valaha annyit, hogy teltnek vagy túltelítettnek érezted magad? Ez nem helyes. Gondolkodj el arról, mikor és mennyit egyél, ami segíthet a lehető legjobban érezni magadat.
2014-12-13 Nincs hozzászólás
Ha lisztérzékeny vagy, nagyon figyelned kell arra, hogy mit eszel. Gluténmentes diéta esetén semmi olyat nem fogyaszthatsz, amiben glutén van. Egyes ételeknél - mint például a kenyér vagy a keksz - egyértelmű, hogy nem eheted, vannak azonban olyanok is, amelyek csak rejtett módon tartalmaznak glutént. Mely ételeket érdemes elkerülnöd, ha gluténmentes diétát kell követned?
2014-12-10 Nincs hozzászólás
Nincs túl sok időd egy vacsora elkészítéséhez, mégis szeretnél egészséges és meleg ételt enni? Rengeteg otthon is elkészíthető étel közül választhatsz, amihez mindössze 20 perc főzésre van szükség. Igaz, hogy nem lesz egy hétfogásos vacsora, de ha csak valami gyorsan elkészíthető ételt keresel egy kimerítő nap után, akkor készítsd el receptjeinket!
2014-12-08 Nincs hozzászólás
A mogyoróra érzékenyeknek minden étkezésnél oda kell figyelniük arra, hogy az adott étel bármilyen formában tartalmaz-e valamilyen mogyorófélét. Mogyoróallergia esetén érdemes elkerülni a csonthéjasok fogyasztását is, mert ezek szintén allergiás tüneteket okozhatnak.
2014-12-07 Nincs hozzászólás
A só az egyik legtermészetesebb ételízesítőnk. A víz és a só életünk építőelemei, nélkülük nem létezhetne élet a Földön. Vagyis fogyasztásuk rendkívül fontos. Nagyon nem mindegy azonban, hogy mennyit és milyet fogyasztunk.
2014-12-06 Nincs hozzászólás
A „reggelizz, mint egy császár, ebédelj, mint egy király, és vacsorázz, mint egy koldus” old school tanács napjainkban, amikor a táplálkozási és diétás elvekkel Dunát lehetne rekeszteni, elég fapadosan hangzik, ám amerikai kutatók legfrissebb eredményei alapján úgy tűnik, a népi bölcsesség megint valami örök érvényű igazságra bukkant…
2014-11-30 Nincs hozzászólás
A magnézium (Mg) olyan ásványi anyag, mely létfontosságú a szervezet megfelelő működéséhez. A magnézium segít az erős csontozat kialakításában, az idegrendszer működésében, s normál tartományban tartani a vérnyomást.
2014-11-29 Nincs hozzászólás
Nem szívesen mész orvoshoz, de még a gyógyszerésztől sem kérsz tanácsot, ha fogyni szeretnél? Nagy hiba! Ciki, nem ciki, hasznos kikérni a szakemberek véleményét, és nem a világhálón kínált – legtöbbször nem biztonságos – termékektől várni a megoldást.
2014-11-28 Nincs hozzászólás
Görgey Artúr már 1851-ben megírta „A kókuszzsír szilárd és folyékony zsírsavairól” címmel értekezését, de napjainkban sokan mégsem ismerik ezt a sütés közben is szagtalan, és epebetegek diétájában is használható alapanyagot. A kókuszzsír tulajdonságainak részletes megismeréséhez Varga Dóra, a Budai Endokrinközpont dietetikusának segítségét kértük.
2014-11-25 Nincs hozzászólás
Mindenki szeretne egészséges lenni, ám nagyon sokan rengeteg kifogással állnak elő, ha ezért tenni is kell valamit. A leggyakoribb kifogás az időhiányra való hivatkozás. Pedig elég 10 perc odafigyelés, hogy javíts az egészségeden!
2014-11-23 1 hozzászólás
A legtöbben tisztában vagyunk azzal, hogy szervezetünknek szüksége van D-vitaminra, leginkább a csontok erőssége miatt. Mire jó még?
2014-11-22 Nincs hozzászólás
Nem csak az befolyásolja a teltségérzetedet, hogy mit eszel, hanem az is, hogy hogyan fogyasztod el az adott ételt. Próbáld ki a következő tippeket, hogy egészségesebb maradj!
2014-11-16 Nincs hozzászólás
Az étkezési zavarokon belül alapvetően kétféle betegséget különböztetünk meg: az anorexiát és a bulimiát. Egy amerikai felmérés szerint a lakosság 0,6%-a szenved élete során anorexiában, bulimiában pedig 1-3%-uk. És a nők háromszor annyira érintettek, mint a férfiak.
2014-11-15 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 30  >  >>