TÁPLÁLKOZÁS evés kategória (429)

A nassolás nemcsak egészségtelen szokás, de az alakodnak is árt. Néhány egyszerű fogással azonban kiütéssel győzhetünk a nassolási vágy elleni harcban.
2014-08-31 Nincs hozzászólás
Reggelizz úgy, mint egy király! - tartja a mondás, és a táplálkozástudósok valóban egyetértenek abban, hogy a reggeli a nap fontos étkezése, melynek elhagyása számos felmérés szerint igen elterjedt rossz szokás Európában és Amerikában is. Felmérések szerint az emberek 6%-a reggel nem eszik.
2014-08-30 1 hozzászólás
Az egészséges étrend nélkülözhetetlen hozzávalói, nem mindegy azonban, hogy mikor, mennyit és hogyan fogyasztunk. Gyümölcs reggelire, vagy inkább este, zöldség párolva, vagy nyersen? Kérdéseinkre dr. Hidvégi Edit, a Budai Allergiaközpont gasztroenterológusa válaszolt.
2014-08-27 Nincs hozzászólás
A vitaminok nagyon fontosak az ember egészségének megőrzése érdekében. De biztos, hogy mindent tudunk róluk? A cikk most 11 érdekes tényt tár fel a vitaminokról.
2014-08-26 Nincs hozzászólás
Sokan azt gondolják, hogy a rebarbara gyümölcs, mivel főként desszertreceptekben szerepel, holott botanikai értelemben a növény valójában zöldség. Még ennél is meglepőbb, hogy a rebarbara nem a konyhában, hanem orvosságként kezdte pályafutását.
2014-08-24 Nincs hozzászólás
Fél óra alatt sokféle ízletes hús- vagy halételt el lehet készíteni, de akár valamilyen tésztát vagy rizses fogást is egyszerűen főzhetsz magadnak. Bármit is készítesz, légy összeszedett, mivel ez a kulcsa annak, hogy a legjobban kihasználhasd a rendelkezésedre álló időt.
2014-08-23 Nincs hozzászólás
Új brit kutatások szerint a bizonyos zöldségekben található szulforafán (sulforaphane) hatékonyan veheti fel a harcot a csontritkulás és az arthritis leggyakoribb formái ellen. Dr. Dobos Márta, az Oxygen Medical holisztikus szemléletű ortopéd orvosa a csontritkulás életminőséget rontó hatásaira hívta fel a figyelmet.
2014-08-21 Nincs hozzászólás
Ne ess kétségbe, ha az allergiatesztek kimutatták, hogy mogyoróallergiád van! Tanácsaink segítenek, hogy minél kevesebb kellemetlenséggel járjon számodra a betegség.
2014-08-20 Nincs hozzászólás
Bizonyos ételek segíthetik, vagy gátolhatják a nyugodt éjszakai pihenést. Dr. Vida Zsuzsanna neurológus, szomnológust, a JóAlvás Központ orvosát az elalvást segítő táplálkozási szokásokról kérdeztük.
2014-08-19 Nincs hozzászólás
A glutén egy olyan speciális protein, amelyet nem húsban vagy tojásban találhatsz meg – inkább a gabonákban (az árpában, a búzában és a rozsban). A glutén- vagy lisztérzékenyeknél bélproblémákat okoz, ha glutént esznek. Gluténmentesen úgy táplálkozhatsz, ha kihagyod étrendedből ezeket a bizonyos gabonaféléket.
2014-08-17 Nincs hozzászólás
Az ételbiztonság fogalma azt jelenti, hogy meg tudjuk óvni magunkat a terjedő baktériumoktól, kórokozóktól és azt, hogy tudjuk, hogy lehet biztonságosan vásárolni. Nézzük, hogyan óvhatjuk meg magunkat ezektől a veszélyes baktériumoktól!
2014-08-16 1 hozzászólás
Floridai kutatók felfedezték, hogy az elhízás nemcsak több krónikus betegség kockázatát növeli, de a súlygyarapodás a szaglásra is hatással van. Kísérletükben a magas zsírtartalmú étrenden élő egereknél, a szaglás csökkenését igazolták.
2014-08-15 Nincs hozzászólás
Ha mogyoróallergiás vagy, mindig légy óvatos, még akkor is, ha hozzá vagy szokva bizonyos ételek rendszeres fogyasztásához! Még akkor is, ha már évek óta ugyanazt az ételt vásárolod, előfordulhat, hogy a gyártók változtatnak valamin – például közös lesz a szállítójuk egy mogyorót feldolgozó céggel.
2014-08-13 Nincs hozzászólás
A hasmenést rengeteg minden okozhatja, kezdve az influenzától a romlott ételekig. Mivel egyes ételek csak súlyosbítják a tüneteket, a KamaszPanasz elmondja, hogy mit egyél, és mit nem ehetsz hasmenés esetén.
2014-08-11 Nincs hozzászólás
Őszintén, ki nem imádja a finom ebéd- és vacsorameghívásokat? Ám nehézséget okozhat, ha allergiás vagy valamilyen élelmiszerre – ebben az esetben a vendégségben enni sokkal inkább frusztráló lehet, mint szórakoztató.
2014-08-10 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 29  >  >>