TÁPLÁLKOZÁS evés kategória (446)

A fehérje segíthet a nem kívánt kilók leadásában, valamint abban is, hogy a gyomrodat teletömd. De fontos, hogy a megfelelő mennyiségű és megfelelő fajta proteint fogyaszd, hogy egészségügyileg is profitálj belőle.
2015-03-27 Nincs hozzászólás

- hirdetések -

Biztosan veled is megtörtént már, hogy kopogott a szemed az éhségtől, de nem volt semmi a hűtőben. Ha valami gyorsan elkészíthető ötletet keresel egy kimerítő, áttanult nap után, akkor nem kell másfél órát töltened azzal, hogy összedobj valami ínycsiklandó ételt. Íme, négy 20 perces vacsora ötlet!
2015-03-26 Nincs hozzászólás
Vajon mi a közös a margarinban és a gyöngyben? Tényleg 140 éve találták fel a margarint? Vajon ma hogyan gyártják a margarint? Cikkünkben utánajártunk ezeknek a kérdéseknek, bepillantást nyújtunk a margarin történelmébe és bemutatjuk a korszerű margaringyártás folyamatát.
2015-03-25 Nincs hozzászólás
A mértékletesen fogyasztott étcsoki ténylegesen pozitívan hat egészségi állapotunkra. Minél magasabb a csoki kakaótartalma, annál egészségesebb, mivel a kakaó a szervezet számára értékes flavonoidokat tartalmaz, amik segítenek a szív- és érrendszeri betegségek megelőzésében.
2015-03-23 Nincs hozzászólás
Manapság a rendszeresen moziba járó embereknek több tájékoztatásra lenne szüksége, hogy mi található a mozi büféjében kapható ételekben. Nem is gondolnád, mennyit számít egy kis film alatti nasizás...
2015-03-21 1 hozzászólás
Az UV sugarak a bőrben védekezési mechanizmust, gyulladás formájában jelentkező immunreakciót indítanak el, amit napégésként ismerünk. A fényvédő faktort tartalmazó készítmények alkalmazása nem csak nyáron javasolt, hanem az átmeneti időszakokban, pl. tavasszal, sőt télen is. Ha kombinálod a naptej használatát bizonyos élelmiszerek fogyasztásával, akkor fokozottan véded a bőröd a pattanások és a bőrrák kialakulásától!
2015-03-18 Nincs hozzászólás
A sült vagy grillezett hal fogyasztása csökkenti egyes szívproblémák kialakulásának esélyét, a rántott változat azonban éppen ellenkező hatást válthat ki.
2015-03-16 Nincs hozzászólás
Léteznek olyan ételek, melyek segítik az alvást, és vannak olyanok is, amelyek zavarják. Itt az idő, hogy megtudd, melyek azok az ételek, amelyeket nyugodt szívvel fogyaszthatsz elalvás előtt, és melyek azok, amiket inkább kerülj el!
2015-03-13 Nincs hozzászólás
A felnőttektől eltérően a tinik még fejlődésben vannak, ezért több kalóriára van szükségük, hogy legyen elegendő energiájuk a növekedéshez és a mindennapi kihívásokhoz. A kalóriaszükséglet nyilvánvalóan attól is függ, hogy mennyire mozogsz rendszeresen, mennyi a testtömeged, fiú vagy lány vagy, illetve, hogy mennyire vagy magas.
2015-03-12 Nincs hozzászólás
Megállás nélkül, minden idődet az edzőteremben töltöd, folyamatos felülésekkel és lábemelésekkel, de még mindig semmi? Még egy kis kocka sincs a hasadon? Demoralizáló lehet, tudom.
2015-03-10 Nincs hozzászólás
Hamarosan itt az allergiaszezon! Nem lehet elég hamar elkezdeni a felkészülést a pollenek okozta kellemetlen tünetek ellen. Egy egészséges étrend számos módon nyújthat védelmet az allergiások és a szénanáthában szenvedők számára. Segít, hogy a légzőrendszer erős maradjon. Sok étel segíthet, hogy a légzés könnyebb legyen, ugyanis megnyitják az eltömődött orrjáratokat.
2015-03-08 Nincs hozzászólás
Gondold gyorsan át: miből készültek a legutóbb elfogyasztott nasijaid? Mit ettél az iskolában, otthon, vagy lefekvés előtt? Ha az esetek legalább felében cukros édességeket, koffeines italokat és gyorséttermi ételeket fogyasztasz az étkezések között, akkor ez sem a diétádnak, sem a hangulatodnak nem tesz jót.
2015-03-06 Nincs hozzászólás
Gondolom mindenki szembesült már azzal a közmondással, hogy jóból is megárt a sok. Nos ez nem csak az étkezéssel van így, hanem a vitaminokkal is. Ugyanis a vitaminok túlzott szedése ugyanolyan káros, mint a vitaminhiányos állapot.
2015-03-05 2 hozzászólás
Jön a tavasz, amikor mindenki szeretne egy picit leadni a téli kilókból. A KamaszPanasz 7 egyszerű tippjét követve te is kiiktathatsz 500 felesleges kalóriát.
2015-03-04 Nincs hozzászólás
A zöld színű élelmiszerek létfontosságú tápanyagok gazdag forrásai; táplálkozási szempontból sokkal lényegesebbek, mint a hagyományos élelmiszerek. A vitaminok, az ásványi anyagok és az aminosavak magas koncentrációja érdekében komoly gondosságot igénylő körülmények között termesztik őket.
2015-03-02 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 30  >  >>