TÁPLÁLKOZÁS evés kategória (443)

A zsírfogyasztás elkerülése önmagában még nem garancia a fogyásra. Éppen ellenkezőleg: óriási veszélyeket is rejteget, hiszen zsírok nélkül anyagcserénk nem működik megfelelően.
2015-01-31 Nincs hozzászólás

- hirdetések -

9 egészségtelen étel, ami valószínűleg megtalálható a hűtőtökben vagy fagyasztótokban. Azzal biztosan tisztában vagy, hogy nem jól döntesz, amikor az étteremben egy hatalmas pizzát vagy sajtburgert rendelsz. De mi a helyzet azokkal az egészségtelen ételekkel, amelyek a hűtődben tanyáznak?
2015-01-30 Nincs hozzászólás
Egy pohár langyos (mézes) tej elalvás előtt, minden bizonnyal jólesik, ám nincs rá tudományos bizonyíték, hogy segítené az elalvást. Természetesen mindaz, amit eszünk vagy iszunk, hatással van az elalvásunkra, illetve annak nehézségére. Amennyiben neked is nehezen megy az elalvás, próbáld ki az alábbi egyszerű változtatásokat az étrendedben!
2015-01-29 5 hozzászólás
Aki azt állítja, hogy az egészséget nem lehet megvenni, nagyot téved. A titok nyitja: tudni kell, mit vesz meg az ember. Ha megveszel egy, vagy akár több terméket is az alábbi vásárlólistáról, már jó úton haladsz az egészséges életmód felé.
2015-01-27 Nincs hozzászólás
A D-vitamin hiányából fakadó problémák egyaránt érintenek minden korcsoportot, a vitaminhiányos táplálkozás pedig növekvő tendenciát mutat. Ezért a szakértők arra figyelmeztetnek, hogy több D-vitamint kell bevinnünk a szervezetünkbe, mint az eddigi ajánlott mennyiség.
2015-01-26 Nincs hozzászólás
Az anyagcsere gyorsasága számos tényezőtől függ, többek között az öröklött hajlamtól, a kortól és a nemtől. Ezeken sajnos nem változtathatunk, ám számos olyan tényező is létezik, amelyek segítségével felgyorsíthatod az anyagcserédet.
2015-01-24 Nincs hozzászólás
Ismerősek a következő mondatok? "Már attól is hízom, ha ránézek az ételre, mivel lassú az anyagcserém. Más annyit ehet, amennyit csak akar, mert gyors az anyagcseréje." Bizony, a fogyás körül keringő tévhitek közül az anyagcsere (metabolizmus) viszi a pálmát.
2015-01-23 Nincs hozzászólás
A transzzsírsavak túlzott fogyasztásáért a legtöbben a margarint hibáztatják, amelyek a közhiedelem szerint hidrogénezett növényi olajból készülnek, így magas a transzzsír-tartalmuk.
2015-01-21 Nincs hozzászólás
A napközbeni nem tervezett étkezéseket szokás nassolásnak nevezni. Általában ilyenkor magas kalóriatartalmú és hasznos összetevőket csak kis arányban tartalmazó élelmiszereket fogyasztunk.
2015-01-19 Nincs hozzászólás
Az étrend jelentős mértékben befolyásolja a pattanások kialakulását. Az azonban egyéntől függ, hogy ki mire hogyan reagál. Egyesek például a csokitól, míg mások az olajos magvaktól lesznek pattanásosak.
2015-01-16 Nincs hozzászólás
Akár tanulsz, házit csinálsz, egy vizsgára készülsz, vagy csak egy kis plusz energiára van szükséged az órákon - ha a megfelelő ételeket fogyasztod, az segíthet felturbózni az agyad.
2015-01-14 Nincs hozzászólás
Ma már általánosan ismert dolog, hogy egyes tápanyagok jótékony hatással vannak a szervezetünkre. Az egészséges csontokhoz kalciumra és D-vitaminra van szükség, a szívnek pedig jót tesz az omega-3 zsírsavban gazdag hal.
2015-01-12 Nincs hozzászólás
Szervezetünk kémiai egyensúlya egészségi állapotunk alappillére. A kémiai egyensúly egyik alapvető összetevője a sav-bázis háztartás, melyet a test különböző részein mért pH-val jellemzünk. A pH a savas kémhatást okozó hidrogénionok koncentrációját jellemzi: minél nagyobb a hidrogénionok koncentrációja, annál alacsonyabb a pH, és annál nagyobb a savasság mértéke.
2015-01-09 Nincs hozzászólás
Tudtad, hogy bizonyos ételek fogyasztása tényleg okosabbá, boldogabbá vagy stressztűrőbbé tesz bennünket? Íme néhány tipp, melyekkel erősítheted a memóriádat.
2015-01-05 Nincs hozzászólás
A cukor detox az egyik legmenőbb trend. A három hetes diéta azt ígéri, hogy megszabadít a cukorfüggőségedtől. Egy halom brokkoli tényleg megszabadít a cukor iránti vágytól?
2015-01-04 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 30  >  >>