TÁPLÁLKOZÁS evés kategória (448)

Spenót, eper, cukorborsó – ezek csak az első példák a tavasz legkiválóbb ételei közül. Ha szereted a legfrissebb szezonális gyümölcsöket és zöldségeket fogyasztani, akkor a tavasz a neked való évszak!
2015-04-19 Nincs hozzászólás

- hirdetések -

A tápanyag-összetételre vonatkozó címkékből sok információt nyerhetünk a fehérjékről. De a három tápanyagfajtából (fehérjék, zsírok és szénhidrátok) mégis a fehérjéről tudunk a legkevesebbet.
2015-04-16 Nincs hozzászólás
A fűszerek és a gyógynövények ételízesítő tulajdonságuk mellett számos egészségvédő hatással is rendelkeznek. Használatukkal nem csak az ételek kalória-, só- és cukortartalma csökkenthető, némelyik akár krónikus megbetegedések kezelésére is alkalmas.
2015-04-14 Nincs hozzászólás
Nem érzed jól magad? Olvasd el a cikkünket, és táplálkozz úgy, hogy a kedved is jó legyen! A hasunk és az agyunk igenis komoly kapcsolatban áll egymással, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy mit eszünk.
2015-04-13 Nincs hozzászólás
Amikor a sportolók egy megmérettetésre készülnek, akkor a megfelelő tápanyagellátás, ami a szükséges erőt, kitartást és koncentrációt biztosítaná, könnyen feledésbe merülhet.
2015-04-12 Nincs hozzászólás
A stevia egy Dél-Amerikában őshonos növény, ami százszor édesebb a cukornál. Hazájában másfél ezer év óta használják édesítésre és gyógyításra. Alig tartalmaz kalóriát, és a cukorral ellentétben előállítása kevésbé terheli a környezetet!
2015-04-10 1 hozzászólás
A helyes táplálkozás biztosítja, hogy agyunk megfelelően működjön. Az alábbi ételek segítenek abban, hogy a nap minden percében képes legyél összpontosítani.
2015-04-09 Nincs hozzászólás
Egy tanulmány szerint napi egy alma elfogyasztása csökkenti a koleszterinszintet, a gyulladást, és a szívbetegségek kialakulásának kockázatát.
2015-04-08 Nincs hozzászólás
A fogmosáson, fogselymen és a fogorvosnál tett rendszeres látogatásokon túl a táplálkozással is hozzájárulhatsz fogaid egészségéhez és szépségéhez. Bizonyos ételek fogyasztása erősítheti a fogzománcot, segíthet megelőzni a fogszuvasodást, és elhárítani az ínyfertőzéseket, sőt akár még fehérítheti is a fogaidat. Íme, 14 egészséges étel, melyeket érdemes elkezdened rendszeresen fogyasztani.
2015-04-07 Nincs hozzászólás
A háztartásban főként főzésre vagy tisztítószerként, vízkőoldásra alkalmazzuk. Az élelmiszeriparban az ecetsavat E260-nal jelölik és savanyúság szabályozására használják.
2015-04-05 Nincs hozzászólás
A tojásra és a tejre allergiás a legtöbb gyerek és felnőtt Magyarországon. Mit tehet az, aki allergiás a tojásra, hogyan pótolhatja azt, kinőhető-e a tojásallergia? Cikkünkből mindenre választ kaphatsz.
2015-04-04 Nincs hozzászólás
Mivel a szénhidrátoknak rengeteg fajtája van, így nem csoda, hogy a legtöbb ember alapjaiban fordul eme tápanyagcsoport ellen. Valójában azonban nem tudják, hogy a szénhidrátoknak vannak számunkra hasznos fajtái is.
2015-04-02 Nincs hozzászólás
Kutatások szerint azoknál a nőknél, akik B-vitaminban gazdag ételeket fogyasztanak, kisebb a premenstruációs szindróma előfordulása, mint azoknál, akik kihagyják étrendjükből ezeket.
2015-04-01 Nincs hozzászólás
A fehérje segíthet a nem kívánt kilók leadásában, valamint abban is, hogy a gyomrodat teletömd. De fontos, hogy a megfelelő mennyiségű és megfelelő fajta proteint fogyaszd, hogy egészségügyileg is profitálj belőle.
2015-03-27 Nincs hozzászólás
Biztosan veled is megtörtént már, hogy kopogott a szemed az éhségtől, de nem volt semmi a hűtőben. Ha valami gyorsan elkészíthető ötletet keresel egy kimerítő, áttanult nap után, akkor nem kell másfél órát töltened azzal, hogy összedobj valami ínycsiklandó ételt. Íme, négy 20 perces vacsora ötlet!
2015-03-26 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 30  >  >>