/ MOZGÁS / sport

MOZGÁS sport kategória (268)

Akik nagyon intenzíven hódolnak valamelyik – vagy akár több – sportágnak, már rövid ideig tartó tétlenség és mozdulatlanság után is rosszul érzik magukat, s igazából nem tudják, mi hiányzik nekik. A válasz pedig nagyon is kézenfekvő: a testmozgás.
2014-04-13 Nincs hozzászólás
Az intenzív, rendszeres testmozgás fontos a szervezet számára. Elkezdeni azonban csak körültekintően, bizonyos szabályok betartása mellett szabad.
2014-04-12 Nincs hozzászólás
Még ha vékony csontozatúnak születtél, az izomnövelés számodra sem lehetetlen. A jó hír, hogy a testzsírszázalék az esetedben nagyon alacsony, és mikor az izomzatodat fejleszted, az eredmény igen látványos lesz: szálkás, izmos test.
2014-04-07 Nincs hozzászólás
Testmozgással számos betegség kialakulásának vehetjük elejét, ám a megelőzés gondolatánál, vagy akár az anyagi ellentételezésnél fontosabb szempont is létezik: a barátok társasága – derült ki abból a német tanulmányból, amely 2500 német állampolgár egészségi állapotát, mindennapi szokásait volt hivatott felderíteni.
2014-04-06 Nincs hozzászólás
Egyre riasztóbb méreteket ölt a fiatalok körében is terjedő mozgásszegény életmód és az elhízás, valamint az ezek talaján kialakuló betegségek, mint például a magas vérnyomás és a cukorbetegség. Dr. Babai László, az Oxygen Medical életmód orvosa a megfelelő életmódról és a kardiomozgás jelentőségéről beszélt.
2014-04-05 1 hozzászólás
Máris a 3. hetednél tartasz! Gratulálunk, hogy kitartottál és eljutottál idáig. Kicsit kimerültnek érezheted magadat az előző heti sok sporttól, de ne félj, ez nem tart sokáig.
2014-03-31 Nincs hozzászólás
A legtöbb futóedző egyetért abban, hogy az 5 km nagyszerű kezdőlöket, és sok 5 km-es futóverseny is van. Megmutatjuk neked, hogyan maradj motivált, és hogyan kerüld el a buktatókat. Célvonalba juttatunk 8 vagy akár kevesebb hét alatt.
2014-03-30 1 hozzászólás
Az uszoda lehet, hogy nem a legelső hely, amire gondolsz, ha formába szeretnéd magad hozni, vagy karcsúsodni vágysz, de talán annak kellene lennie. Nincs még egy olyan mozgásforma, amely több kalóriát égetne, jobban serkentené az anyagcserét, és még ráadásul minden egyes izmot jobban erősítene (anélkül, hogy igénybevételnek tennéd ki az ízületeidet), mint az úszás.
2014-03-29 Nincs hozzászólás
Eljutottál a második hétig - gratulálunk! Tudjuk, hogy az állandó kalória-számlálással való küzdelem kifejezetten emberpróbáló feladat, de csak így tovább! Hidd el, idővel sokkal egyszerűbb lesz! Ettől a héttől kezdve szeretnénk növelni az aktivitásodat, ami rengeteget fog segíteni neked a fogyásban.
2014-03-24 Nincs hozzászólás
Az intenzív, rendszeres testmozgás fontos a szervezet számára. Elkezdeni azonban csak körültekintően, bizonyos szabályok betartása mellet szabad ...
2014-03-22 Nincs hozzászólás
Sokan szeretnének fogyni, csak nem tudják, hogyan is vágjanak bele, és hogy hogyan fogyjanak egészségesen. Ráadásul a diétával és edzéssel töltött napok, hetek alatt elfogy a motiváció. Mi ebben szeretnénk segíteni Neked!
2014-03-17 Nincs hozzászólás
A rendszeres kocogás sokak kedvenc mozgásformája és valósággal szenvedéllyé válik. Dán szívgyógyászok több évtizedes tanulmánya azt bizonyítja, hogy a kocogás az életet jelentősen meghosszabbítja, és a kocogók vallomása szerint örömöt is ad.
2014-03-16 Nincs hozzászólás
A Zumba jellegzetessége, hogy latin elemeinek köszönhetően erőteljesen használod a törzsedet és a csípődet, a mozgás alatt észrevétlenül formálod ezeket a testrészeket.
2014-03-15 Nincs hozzászólás
Még kisgyerekként megtanultál biciklizni, de talán néhány év után abba is hagytad. Talán késlelteted a szabadságod azzal, hogy csak azt várod meglegyen a jogosítványod (vagy talán már meg is szerezted, de utálsz állandóan tankolni és a szüleiddel veszekedni azon, hogy ki használja az autót).
2014-03-09 3 hozzászólás
A szánkózás már-már szinte rituálénak számít generációk óta. Bárhol, ahol egy parányi hó található, és esetleg egy nagyobb domb, ott biztosan láthatsz szánkózókat.
2014-02-28 Nincs hozzászólás
<<  1 2 3 4 ... 18  >  >>