TÁPLÁLKOZÁS ivás kategória (209)

A megfelelő minőségű és mennyiségű edzés nagyon fontos a sportolók számára, hogy jól tudjanak teljesíteni. Ezzel együtt pedig oda kell figyelniük arra is, hogy mit esznek, hogy valóban a legtöbbet tudják kihozni magukból.
2015-08-05
Ha épp szerelmi bánat gyötör, természetes, hogy vigaszra van szükséged. Búfelejtőnek ajánlani szeretnénk néhány laktató finomságot, amelyek ízvilága remélhetőleg neked is meghozza az életkedvedet.
2015-08-01
Ha le akarsz adni néhány kilót, nem árt ismerni néhány finom karcsúsító összetevőt, amiből remek nyár ital készíthető. Ezen a nyáron helyettesítsd a cukros összetevőket zsírégető összetevőkkel!
2015-07-26
Összegyűjtöttük azokat az ételeket, amelyek nemcsak isteni finomak a kánikulában, hanem hidratálnak is, így biztosítják, hogy a szervezet nyáron is egészségesen működjön.
2015-07-23
Nehezen tudod a napi minimum folyadékmennyiséget meginni? Sosem vagy szomjas vagy elfelejted, hogy innod kellene? Minden évszakban fontos, hogy elegendő folyadékot fogyassz, de ez kiemelten fontos a nyári melegben, illetve akkor, ha erős fizikai igénybevételnek - pl. rendszeres sportolás - van kitéve a szervezeted. Íme, néhány tipp, amivel egyszerűbb dolgod lesz.
2015-07-10
Egyszerű, gyors, praktikus receptek a vitamindús, édes élvezetekhez! Fogyaszd reggelire, desszertként vagy akár két étkezés között.
2015-07-05
Fiúk, jó lesz vigyázni! Bármilyen népszerű és frissítő hatású is a jeges tea, nagy mennyiség fogyasztása sajnos nálatok növeli a vesekő kialakulásának a kockázatát!
2015-07-03
Akár hiszed, akár nem, létezik néhány olyan étel, amely kis mértékben védi a bőrödet a nap káros sugaraitól. A napvédelem összefüggésben áll az étele antioxidáns tartalmával. A növények antioxidánst termelnek, hogy megvédjék magukat a környezeti hatásoktól, például a hőtől.
2015-06-30
A legtöbb fejfájástól vagy migréntől szenvedő embernek sok gondot okoznak a frontváltozások. Ezt a helyzetet tovább súlyosbíthatja, ha olyan ételeket eszel, amelyek tovább erősítik a fejfájást.
2015-06-27
A hasmenést rengeteg minden okozhatja, kezdve az influenzától a romlott ételekig. Mivel egyes ételek csak súlyosbítják a tüneteket, elmondjuk, hogy mit egyél és mit ne egyél hasmenés esetén.
2015-06-07
Együnk naponta 500 kalóriát, és egy hét alatt akár 3 kilótól is megszabadulhatunk. Ez elég durván hangzik, nem igaz? Nem kell megijedni, nem akarunk koplaltatni. Sőt, kedvenc ételeidről sem kell lemondanod.
2015-06-01
Az elhízás egyre nagyobb méreteket ölt, főleg a fejlett országok körében. A WHO (World Health Organization) szerint a legsúlyosabb tíz betegség közé tartozik. Az elhízás nemcsak esztétikai problémákkal jár, komoly egészségügyi következményei is lehetnek!
2015-05-22
Sokszor halljuk azt, hogy milyen ételeket érdemes enni fogyókúra alatt. De mi a helyzet az italokkal? Nem figyelünk rájuk eléggé, pedig sok plusz kalóriát és zsírt vihetünk be velük a szervezetünkbe.
2015-05-19
Manapság már a szivárvány minden színében választhatsz sportitalokat. Ám ezek az italok akár káros anyagokat is tartalmazhatnak. A kemény fizikai munka mellett azonban a víz mellé néha kell egy kis plusz energia. Ráadásul a rengeteg kukába kidobott műanyag palack sem tesz jót a környezetnek.
2015-05-15
A csokoládé boldoggá tesz, de mi a helyzet a spenóttal vagy a lazaccal? A különböző ételek különböző hatással vannak az emberi szervezetre.
2015-05-01
<<  1 ... 4 5 6 7 8 ... 14  >>