TÁPLÁLKOZÁS kategória (800)

Nincs mit szépítgetni a tényeken: gyerekeink jelentős százaléka túlsúlyos. Nem helyesen pufók, hanem túlsúlyos vagy elhízott. Ma Magyarországon száz gyerekből tizenöt kövérnek számít. Egyre több óvodás, kisiskolás küzd meg nap mint nap a testére, lelkére nehezedő túlsúllyal.
2009-09-04
A túlsúly nem betegség; alig eszek mégis hízok; kevesebb vizet iszok, tehát fogyok; a gyümölcslé egészséges, bármennyit ihatok belőle; lefogytam, most már bármennyit ehetek. Néhány olyan tévhit azok közül, amik nagyon megnehezítik a vágyott cél - a formás alak és egészséges test - elérését.
2009-09-03
Teljesen hamis, vagy részben igaz, a köztudatban meglévő állítások közül emeltünk néhányat a fogyni vágyók, vagy csak egészségesen táplálkozni akarók számára.
2009-08-20
A nagy melegben igazán frissítő egy jó jeges kávé, ám utána jobb, ha kihagyod az ebédet, vagy egyenesen az edzőterembe mégy, mivel egyes jeges kávékkal annyi kalóriát juttatsz a szervezetedbe, mint egy teljes étkezéssel – figyelmeztet egy rákkutató alapítvány.
2009-08-16
Egy új felmérés bebizonyította, hogy a fejlett országokban elterjedt étrend növeli a metabolikus szindróma kialakulásának kockázatát. A tejtermékek fogyasztása úgy tűnik, védelmet jelent a szív- és érrendszeri kockázati tényezőkkel szemben. A metabolikus (anyagcserével kapcsolatos) szindróma (tünetegyüttes) több, egymással összefüggő anyagcserezavar együttes fennállását jelenti.
2009-08-14
Azok a gyerekek, akik sok tejterméket fogyasztanak, például joghurt, sajt, tej, egy tanulmány szerint sokkal tovább élnek, mint a kevésbé „tejivó” társaik. Egy 1930-as tanulmány alapján 75 évvel később kezdték el átnézni az eredményeket Bristolban és Queenslandban a kutatók 4374 angliai gyermek bevonásával. Nyilvánvalóan mára már ők nagypapák és nagymamák.
2009-08-13
A gyors kaja amerikai találmány. A mai fiatalok körében nélkülözhetetlen, az amerikai kölykök szinte mind ezen nőnek fel. De mi történik a testünkkel ha csak gyors kaját eszünk?
2009-08-08
Bár a kutatók lázasan dolgoznak azon, hogy a csinos, zsírpárnáktól mentes alak eléréséhez szükséges spanyol viaszt feltalálják, annál biztosabbat még ma sem tudnak ajánlani, hogy „a garantált fogyás érdekében fogyasszunk kevesebb kalóriát, mint amennyire szervezetünknek szüksége van”.
2009-08-07
Ha jó az immunrendszerünk, az egyenlő azzal, hogy ellenállunk a betegségeknek, és hogy a szervezetünk képes hatékonyan védekezni a fertőzésekkel szemben.
2009-08-05
Bár köztudott a Cola egészségkárosító hatása, mégis úgy tűnik ez egyetlen fiatalt és gyermeket sem zavar. Csak üljünk le egy pillanatra és elemezzük az összetevőket! Higgyétek el az eredmény meglepő lesz!
2009-07-29
A fehérjék a táplálékunk 10-15%-át kell, hogy alkossák egészséges ember étrendjében. Legfontosabb forrásai: húsfélék, tojás, tej, sajt, illetve joghurt, hüvelyesek, gabonák, diófélék, magok.
2009-07-18
A víz, mivel az emberi testnek 60% -át adja, nagyon fontos. Szükséges az idegrendszer működéséhez, a hőháztartás szabályozásához, a salakanyagok kiszűréséhez, stb. Víz nélkül 2-4 napon belül beáll a halál. E napok száma függ a fizikai igénybevételtől és a hőmérséklettől. Mit tennél egy hajótörésnél, ha ivóvíz nélkül maradnál?
2009-07-09
Az ’Öko-Atkins ' egy újfajta diéta, mely lényege, hogy a növényi eredetű, alacsony szénhidráttartalmú ételek elősegíthetik a súlycsökkenést és javítják a koleszterin szintet.
2009-06-23
Pontosan odafigyelsz arra, mennyi kalóriát juttatsz a szervezetedbe, a zsírmentes és alacsony szénhidráttartalmú étkezésre, mégsem fogysz? A jelenségben az adalékanyagok a ludasak, amelyekre kevésbé figyelünk oda.
2009-05-30
A sport egészséges, ám belegondoltál már, mennyit árthat a környezetünknek? Gondolj csak az ütőkre, sisakokra, kesztyűkre, labdákra, sípcsontvédőkre, és egyéb műanyagból, szennyező anyagokból készült sportfelszerelésekre. Itt jó tippeket találsz arra, hogyan sportolhatsz környezetbarátan.
2009-05-06
<<  1 ... 51 52 53 54  >>