Kérdés címe...

ora 2011-11-27 17:42:56
Kedves Doktornő!
Szóval most nő a bölcsességfogam, és rettenetesen fájt a fogínyem, már két napja, mindenfol fel volt dagadva, és a fájdalom lesugárzott a vállamig. Vendégeink voltak, az öcsém és a barátja összevissza rohangálak, na mindegy, a lényeg, hogy nagyon szarul voltam. Eddig nem vettem be fájdalomcsillapítót, mert azt hittem, h nincs itthon, de kb egy fél órája találtam egy 2oo mg-os nurofent. Annyira a padlón voltam, hogy nem akartam még fél órát várni, hogy hasson. Hallottam, hogy ha a nyálkahártyán keresztül szívódik fel, gyorsabban hat. Úgyhogy porrá zúztam, és felszívtam az orromon keresztül, kb az egynegyedét, aztán megijedtem, hogy valami baj lesz, szval a többit kidobtam. Most remeg a kezem és rohamokban jön rám a sírás. Ez csak a stressztől és a féjdalomtól van, vagy lehet valami bajom a gyógyszertől? Tudom, hogy hülyeség, és a levelem se lehet túl összeszedett, de szörnyem ideges és fáradt vagyok, és fáj az egész fejem és nyakam és mindenem. 14 vagyok

Szakértőnk válasza a Kérdés címe... kérdésre

Kedves Levélíró!

Nem gondolnám, hogy a Nurofen okozta a tüneteidet. Azt javaslom, hogy vegyél be Panadolt, Algopyrint vagy akár Nurofent (ezeket lehet felváltva szedni). Ha bármi szokatlan tünetet tapasztalnál, akkor fel kell keresni a területileg illetékes sürgősségi betegellátót. Ha nem javul egy-két napon belül sem az állapotod (a fogaddal kapcsolatos panaszaid), akkor feltétlen keress fel fogorvost, lehetséges hogy sebészi beavatkozásra lesz szükség.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések