/ TÁPLÁLKOZÁS / 20 tízperces tipp az egés...
  2016-01-02

20 tízperces tipp az egészségedért

Mindenki szeretne egészséges lenni, ám nagyon sokan rengeteg kifogással állnak elő, ha ezért tenni is kell valamit. A leggyakoribb kifogás az időhiányra való hivatkozás. Pedig elég 10 perc odafigyelés, hogy javíts az egészségeden!

- hirdetések -

Tudtad, hogy csak az emberek 3 százaléka él teljesen egészségesen? Ez nem meglepő, ha tisztázzuk, mit is jelent az egészséges életmód. Szakértők szerint az egészséges életmód négy fő kritériummal jellemezhető. Ezek pedig a rendszeres testmozgás, az egészséges táplálkozás, az egészséges testsúly és a dohányzásmentesség. Azonban napi 10 perc odafigyeléssel sokat javíthatsz a statisztikán!

Mire elég 10 perc?

Többre, mint gondolnád! Íme 20 olyan dolog, amivel jelentős időráfordítás nélkül is egészségesebb lehetsz!

  1. Ébredj 10 perccel korábban - hidd el rémisztőbben hangzik, mint amilyen valójában.
  2. Moss fogat (rendszeresen)!
  3. Reggelizz (egészségesen), vagy vigyél magaddal egy csomag zabkekszet!
  4. Csomagolj mellé egy üveg vizet is!
  5. Állj ellen a kísértésnek, és ma ne egyél édességet!
  6. Ne lógd el a (teljes) tesi órát!
  7. Moss kezet - legalább evés előtt és mosdóhasználat után!
  8. Ebédre halat vagy szárnyast válassz, salátával
  9. Ne tégy a salátára sok salátaöntetet!
  10. Még jobb, ha öntet helyett egy kis borsot, olívát vagy balzsamecetet használsz.
  11. Suli után sétálj egyet!
  12. Lift helyett a lépcsőt használd!
  13. Egyenesítd ki a derekad!
  14. Rendszeresen állj fel és nyújts!
  15. Nyisd ki az ablakot!
  16. Vegyél egy mély lélegzetet!
  17. Csinálj 15 felülést!
  18. Kávé helyett teát igyál!
  19. Tedd le a távkapcsoltó és állj fel, ha csatornát szeretnél váltani a TV-n!
  20. A reklám alatt csinálj 5 felülést!

Olvasd végig a listát, és láthatod , ezen dolgok egyike sem vesz el sok időt. Bármelyiket is iktatjod be ezek közül a napirendbe, máris tettél egy lépést az egészséged érdekében!

(WEBBeteg)