Főoldal / Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Tovább szedtem a fogamzás...
  

Tovább szedtem a fogamzásgátlót

ora 2012-01-04 19:08:12
Kedves Doktor Nő/Úr!
Tovább szedtem a fogamzásgátlómat, mert elszerettem volna tolni a menstruációm. Már máskor is csináltam, és nem volt gond, de most folyamatosan pecsételek. Nem tudom, hogy ez normális, illetve tudni szeretném, hogy ez miért van, és mennyi ideig fog még tartani. A gyógyszert már több mint egy héttel tovább szedtem.
Köszönöm a válaszukat!

Szakértőnk válasza a Tovább szedtem a fogamzásgátlót kérdésre

Kedves Levélíró!

A pecsételés minden bizonnyal azért lépett fel, mert tovább szeded a tablettát és a szervezeted így reagál a szokatlan hormonhatásra. Nem tudni hogy meddig fog tartani-van rá esély, hogy addig, amíg be nem fejezed ezt a levelet és meg nem jön a megvonásos vérzés. Sajnos ilyen reakció előfordul, ez az oka annak, hogy csak indokolt esetben lehet kihagyni a hét napos szünetet.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések