Főoldal / Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Csökken-e a Nuvaring hatá...
  

Csökken-e a Nuvaring hatása?

ora 2011-11-15 11:28:17
Tisztelt Doktornő!
18 éves vagyok és 16 éves korom óta élek nemi életet a barátommal, eddig gumival védekeztünk. Előző hét kedden helyeztem fel az első Nuvaring hüvelygyűrűmet. Csütörtökön beteg lettem és Saridont, valamint Rubophent szedtem, de vasárnap kiderült, h tüszős mandulagyulladásom is van, ezért Zinnat 500-at is elkezdtem szedni, az orvos javallatára. Az első gyűrűmet nov. 29-én kell levennem. Az lenne a kérdésem, hogy mennyi ideig befolyásolja a hüvelygyűrű biztonságát az antibiotikum? A második gyűrűnél kell majd kiegészítő védekezés, vagy akkora már biztonságos lesz? Valamint megosztaná kérem a véleményét a Nuvaring hüvelygyűrűről?
Válaszát előre is köszönöm!
Enikő

Szakértőnk válasza a Csökken-e a Nuvaring hatása? kérdésre

Kedves Enikő!

Az antibiotikum szedése alatt és azt követően még egy hétig javasolt óvszer használata a biztonság kedvéért. Én jó véleménnyel vagyok a Nuvaringről, szerintem hatékony és igen kényelmes módszer a terhesség megelőzésére.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések