/ MOZGÁS / sport

MOZGÁS sport kategória (307)

Akár tetszik, akár nem, a futás az egyik legjobb kardioedzés. Ha 10 kilométer per órás sebességgel futsz, azzal óránként átlagosan körülbelül 557 kalóriát égethetsz el. És ha ezt az iramot hosszú ideig nem is tudod tartani, még a kocogással is körülbelül 398 kalóriát égethetsz óránként. Vajon léteznek ennél hatékonyabb mozgásformák?
2018-04-01
A 1990-es években az Egyesült Államokból Európába érkezett Callanetics az utóbbi években valóságos reneszánszát éli.
2018-03-31
A fiatalok rajonganak a sportokért, és imádják azt is, ha divatosan néznek ki. Gyakran ragaszkodnak ahhoz, hogy a kettő együtt járjon, néha akár a saját testi épségük árán is. Noha a tenisznél és a baseballnál a védőszemüvegek használata talán már nem számít furcsának, gondolj bele, hogy milyen fontos a szemed védelme más sportágak esetén is!
2018-03-26
Mi lehetne jobb kedvcsináló az erősítő gyakorlatokhoz, mint ha egy olyan cselekvéssel párosítod őket, amit szeretsz? Íme, néhány ötlet, hogy hogyan tudnál mozogni olyan szabadidős tevékenység alatt, amikbe – reméljük - a te hobbid is beletartozik.
2018-03-24
Tanácsaink azon túl, hogy jót tesznek az egészségednek, még pénztárcakímélőek is. Fogadd meg őket, hogy boldog és egészséges maradj, ráadásul a pénzed is megmaradjon.
2018-03-23
Márk 18 éves, alig vált 16 évessé, amikor először lement az edzőterembe, félve, mert azt gondolta, tele lesz a terem dagadó izmú férfiakkal, szuper testű lányokkal, és majd ő, a kis vézna srác, kisebbségben marad. Izmokat szeretett volna, feszes hasat, ehhez pedig jól jött a személyi edző segítsége, aki kitartásra és rendszerességre tanította az egyébként lustaságra hajlamos fiút.
2018-03-20
A bemelegítés kötelezőnek számít a sportolás előtt, ám az átmozgató gyakorlatok a szükségesnél több energiába kerülnek, így a tényleges testmozgás során már csökkent teljesítménnyel kell számolni - összegzi egy nemrégiben nyilvánosságra hozott kanadai tanulmány.
2018-03-16
Ez a hat gyakorlat hozni fogja a várt eredményeket, függetlenül attól, hogy otthon vagy az edzőteremben csinálod őket. Ügyelj a megfelelő testtartásra, mert ez elengedhetetlen a biztonságod és a gyakorlat hatékonysága érdekében!
2018-03-13
Napról napra keményebben edzel, de egy dekát sem adsz le? Néhány embernek sajnos lehetnek betegségei, melyek hasonló eredményekhez vezetnek. Ezeknek a betegségeknek több összetevője, és számos oka lehet. De mielőtt mindenféle betegségekre gyanakszunk, nem árt, ha megtudunk néhány tényt.
2018-03-07
Sokat hallhatjuk a kardiotréning és az aerob edzés kifejezéseket, de nem árt pontosítani, valójában mit is takarnak ezek a fogalmak.
2018-02-27
Rendszeresen sportolsz, és az edzések már nem mindig érik el a kellő hatást? Amikor az edzéseid már nem hoznak fejlődést, nem jelentenek kihívást, és már csak a megszokott mozdulatokat végzed monotonon, olyankor kell egy hatalmas fordulat. Egy teljesen új dolog, amit még nem csináltál. Ha pont most keresed az újat, a kihívást, akkor próbáld ki a Tabata programot.
2018-02-12
Ismered azt a fájdalmas érzést, amit egy kemény edzés után érezni? Izomlázad van, mindened fáj, megerőltető még a séta is. Ezzel a tested azt jelzi, hogy elfáradt, és pihenésre van szüksége. Ilyenkor kell regenerálódnia az izmaidnak, ám ez időnként nem megy olyan gyorsan, mint ahogyan szeretnéd. Hogy segítsünk, összeszedtünk a tíz legjobb módszert, amely segít az izmaid minél gyorsabb regenerálásában.
2018-02-10
A túlzott testedzés károsítja az immunrendszert és védtelenebbé tesz a megfázás vagy az influenza ellen, a rendszeres, élénk tempójú gyaloglás viszont erősíti a védettséget.
2018-01-28
Sokan vagyunk úgy, hogy szeretnénk többet mozogni, de nem jutunk el az edzőteremig, esetleg nem áll módunkban oda járni. A jó hír, hogy a fogyás nem ezen múlik. Néhány fontos alapszabályt kell betartani, emellett pedig a saját otthonunkban és környezetünkben is megteremthetjük a megfelelő és hatékony testedzés, valamint az egészséges életmód körülményeit. Lássuk, hogyan!
2018-01-16
Versenyezni - néhány sportág kivételével - kizárólag érvényes sportorvosi engedéllyel lehet. A sportorvosi alkalmassági vizsgálat célja a betegségek, sérülések felismerése, kiszűrése.
2018-01-13
<<  1 2 3 4 ... 21  >>