/ MOZGÁS

MOZGÁS kategória (349)

A hidegebb időjárás és a rövidebb napos órák nem jelentik azt, hogy be kéne fagyasztani a futást. Sőt, a hideg időben történő futás elűzi a téli depressziót, energiával tölt fel, illetve garantálja, hogy jó formában kezdd majd a fürdőruha szezont.
2019-01-27

- hirdetések -

Manapság rengeteg tényt hallhatunk a fitness titkairól, viszont semmiképpen se gondolnánk azt, hogy ezek nagy része fikció. Pedig a tények mást mutatnak!
2019-01-23
A Zumba jellegzetessége, hogy latin elemeinek köszönhetően erőteljesen használod a törzsedet és a csípődet, a mozgás alatt észrevétlenül formálod ezeket a testrészeket.
2019-01-20
Sokan vagyunk úgy, hogy szeretnénk többet mozogni, de nem jutunk el az edzőteremig, esetleg nem áll módunkban oda járni. A jó hír, hogy a fogyás nem ezen múlik. Néhány fontos alapszabályt kell betartani, emellett pedig a saját otthonunkban és környezetünkben is megteremthetjük a megfelelő és hatékony testedzés, valamint az egészséges életmód körülményeit. Lássuk, hogyan!
2019-01-16
Mindegy, hogy csak egyszerűen unod már az ezerszer ismételt mozdulatsort, vagy újabb csúcsokra törsz, az alábbi öt módszer segítségével villámgyorsan magasabbra emelheted az edzéseid szintjét a jobb általános eredmények és egy új, fittebb közérzet érdekében.
2019-01-10
A rendszeres sportolásnak köszönhetően nemcsak fiatalosnak érezzük magunkat, de sejtjeink valóban fiatalabbak is, ha rendszeresen sportolunk ellentétben azokkal, akik esetében a távirányító emelgetésében kimerül a fizikai aktivitás.
2019-01-07
A naponta végzett edzéstől erősebbnek fogod érezni magad. Valójában ténylegesen több energiád lesz, és egészségesebb is leszel, mint valaha. Nem beszélve arról, hogy a napi edzés által egyre magabiztosabban fogod magad érezni a bőrödben.
2019-01-02
Kellemes, tiszta reggel van, és elhatározod, hogy kimész egy kicsit futni. Felkapod a futócipődet és megcsinálod a szokásos kétperces nyújtást.
2018-12-30
Ahhoz, hogy a testmozgás hatékony legyen - legyen a célod akár a fogyás, az erőnlétjavítás vagy az egészséged megőrzése -, oda kell figyelned néhány alapvető tényezőre. Hogyan kell helyesen edzeni?
2018-12-23
Ha olyan mozgásformát keresel, ahol a nyugat és a kelet találkozik, ahol a tested és a tudatod összhangba hozod, ahol nincs hangos, dübörgő sláger, kiabáló edző, csak kellemes zene és lassú mozdulatok, akkor a pilates való neked.
2018-12-19
Mindennap iskola után elterülsz a TV előtt, mint egy zsák krumpli? Kelj fel, és fedezd fel a sport szépségeit!
2018-12-13
Mindenki szeretné, ha az ünnepek után is beleférne a kedvenc farmerjába. Ha betartod tanácsainkat, nem kell lemondani a töltött káposztáról, a halászléről és a bejgliről sem. Jöjjön néhány tipp, mellyel elkerülheted a felesleges kilókat.
2018-12-12
A rendszeres testmozgás az egészséges életmód szerves része. Akár a fittség megőrzése, akár betegségmegelőzés, akár különböző problémák kezelése - pl. inzulinrezisztencia, cukorbetegség - miatt szánja rá valaki magát az edzésre, fontos, hogy bizonyos szabályokat betartson, különösen akkor, ha túlsúllyal küzd. Pancsó Gergely, személyi edző elárulta, vajon miként kezdjen neki a sportolásnak az, akin van jó néhány kiló súlyfelesleg.
2018-12-08
Szükséged van egy új futócipőre? Lecserélnéd a szétnyűtt edzőcipődet? Eldöntötted, hogy rendszeresen fogsz mozogni, ezért be kell szerezned egy sportcipőt? A nagy áruházak tele vannak több száz különböző márka és modell kínálatával. De melyik a legjobb számodra?
2018-12-03
Azok számára, akik szeretik a téli sportokat, az egyik legrosszabb dolog, ami történhet, hogy megsérülnek a mozgás közben. Noha bizonyos dolgok ellen nem tehetünk semmit (pl. hóhiány), rengeteg olyan dolog van, amivel megakadályozhatjuk, hogy megsérüljünk.
2018-12-01
<<  1 2 3 4 ... 24  >>