/ MOZGÁS / 7 gyakorlat a szuper-szex...
  2016-09-18

7 gyakorlat a szuper-szexi lábakért

Tudtad, hogy a legtöbb kalóriát akkor égeted el, amikor a lábaidat tornáztatod? Ez azért van, mert a tested legnagyobb izomcsoportja található itt. A KamaszPanasz összegyűjtött hét szuper gyakorlatot, amit akár otthon is könnyedén végezhetsz - és az eredmény sem marad el.

- hirdetések -

Guggolás

Mi sem egyszerűbb: tedd csípőre a kezed, és a hátadat kímélve guggolj le úgy, hogy a térded ne érjen túl a lábszáradon. Ha egy kicsit nehezen megy, semmi gond, használj két széket az egyensúlyod megtartására.

Guggolás labdával

Ha van fitnesz labdád, támaszd a falhoz, és guggolj le úgy, hogy közben a labdát tartod a hátaddal. Csinálj 15 ismétlést, 3 sorozatban!

Kitörés

Az egyik lábaddal lépj ki előre, majd hajlítsd a térded, és lépj vissza a kiinduló helyzetbe. Ismételd a másik lábaddal is. Az egyensúlyozást segítheted azzal, ha egy székbe kapaszkodsz.

Oldalt guggolás

Ez remek a belső combok erősítésére és formálására. Lépj ki az egyik lábaddal oldalra, és hajlítsd be, majd egyenesíts ki újra, és lépj vissza a kiindulóállapotba. Ismételd meg lábanként huszonötször. Figyelj arra, hogy az elöl lévő lábad mindig derékszöget zárjon be.

Lábemelés oldalra

A gyakorlatot végezheted a falnál állva is. Emeld meg a lábad oldalra, majd lassan, az izmokat feszítve engedd le. Ne engedj a gravitációnak, tarts ellen az izmaiddal, és ne tedd le a talpad, csak a lábujjak érintsék a talajt. Mindkét oldalra ismételd meg harmincszor.

Lábemelés fekve

Lapos has 30 nap alatt: első hét
Ki ne álmodozna lapos, izmos hasról? 4 részes sorozatunkban megmutatjuk, hogy hogyan tudsz 30 nap alatt feszesebb és laposabb hasra szert tenni.

Tovább a cikkhez

Feküdj oldalvást a földre, az egyik lábad helyezd a másikra. Óvatosan emeld a felső lábad 10-szer, majd fordulj a másik oldaladra, és végezd el ismét. Ez a gyakorlat erősíti a comb felső részét, és a feneket.

Vádli erősítése

Ezzel az egyszerű gyakorlattal erősítheted és formálhatod a vádlidat, hogy minden szoknya és rövidnadrág jól mutasson rajtad. Állj meg összezárt lábakkal, emelkedj lábujjhegyre, majd vissza. Ismételd meg, ahányszor csak bírod. Nyújtásként ülj nyújtott ülésbe, és a talpad húzd magad felé.

Ne feledkezz el minden edzés előtt bemelegíteni, majd a végén nyújtani, lazítani. Az izmok csak így fejlődhetnek egészségesen, és a segítségükkel elkerülheted az izomlázat és a kínzó fájdalmat.

Jó edzést!

(KamaszPanasz - Gy.R., lifescript.com)