/ BETEGSÉGEK / Fájdalmat okoz a tabletek...
  2012-11-02

Fájdalmat okoz a tabletek és az okostelefonok túlzott használata

Egy egész gyerekekből és tinédzserekből álló iPad-nemzedék szenved olyan fájdalmaktól, mint az ismétlődő megterhelés okozta sérülések (RSI) és a nyakfájdalmak. Ennek oka pedig az elektronikus kütyük túlzott használata.

- hirdetések -

A szakértők szerint a 'technikai kütyüket' használó fiatalok az ujjakban, csuklóban és könyékben kialakult RSI, valamint a merev nyak, fej és vállfájás miatt panaszkodnak.táblagép

Az Ausztrál Csontkovácsok Egyesületének elnöke Dr. Kerein Earney azt mondja: a gyerekek olyan maradandó sérülést szenvedhetnek, melyekről a felnőtt irodában dolgozó emberek panaszkodnak, és ez mind a túlzott tablet-, okostelefon- és számítógépes játék következménye.

Earney úgy nyilatkozott: látott már olyan 8 éves gyereket, akinek ellentétesen csavarodott a nyaka, mert sokat játszott számítógépen. Találkozott már olyan 15 éves fiúval is, aki az egész nyári szünetet tv-nézéssel töltötte és számítógépes játékokkal játszott, így izomfájdalomra és migrénre panaszkodott - írja a Foxnews.

'Úgy érzem az emberek nem mérik fel eléggé az elektronikus játékok okozta negatív hatásokat' - tette hozzá.

(DRPortal.hu)