/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mi történhetett a szex ut...
  

Mi történhetett a szex után?

ora 2012-05-18 12:06:14
Kedves doktornő!
Az egyik barátnőm érdekében írok most. Tegnap este együtt volt a barátjával kétszer is. Azt tudni kell róla, hogy nem a barátja volt neki az első. Szóval a tegnap esti első együttlétük után semmi baj nem volt, viszont a második együttlét után vérzett neki. Ez mitől lehet? Mondjuk mondta, hogy a barátja 4 újjal is megújjazta és az egy kicsit fájt neki, de utána abba is hagyta a barátja és már 2 újjal újjazta utána. Ez az újjazás miatt lehet ez a vérzés? Illetve azt is szeretném még megkérdezni, hogyha nem élvezett bele a barátja és ugye Pharmatex hüvelykúpot használt és mindent úgy csinált, ahogy az útmutatóban van, akkor ugye nem lehet terhes? Nyugtatgattam, hogy nem hinném, hogy így terhes lehet. Ön szerint mennyire hatásos ez a készítmény? Illetve annyit még, hogy a menstruációjára gondolt először, hogy amiatt vérezhetett, de mivel múlthéten jött meg neki és ezen a héten múlt el neki valamikor a hét elején így azt mondja, hogy kizárt, hogy amiatt vérezhetett. De ez a vérzés mára már el is múlt neki és nagyon minimális mennyiségű volt.
Válaszát előre is köszönöm!
Mónika

Szakértőnk válasza a Mi történhetett a szex után? kérdésre

Kedves Mónika!

A vérzés minden bizonnyal azért lépett fel, mert a barátnőd partnere nem volt eléggé gyöngéd. További teendő nincs, de azért erre nem árt odafigyelni. A leírtak alapján nincs ok aggodalomra, a terhesség esélye minimális. A Pharmatex készítményeknél nagyon fontos, hogy pontosan betartsák a használati útmutatóban írottakat.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések