szív és kéz

ora 2012-05-12 17:06:40
Tisztelt Doktornő!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy miért van az, hogyha érzelmileg fáj a szívem (bánat, akármi), akkor elkezdenek fájni az ujjaim? Már régóta van ez, de mostanában már a lábfejeimben is előfordul (főleg a jobban). Nem nevezném fájdalomnak, mert enm fáj, csak kellemetlen, hideg érzés.
Néha van, hogy úgy érzem, mintha szószerint a szívem fájna, olyan húzó érzést érzek ott...
Normális, hogy van ilyen? És lehet összefüggésben azzal, hogy főleg estefelé van, hogy nem tudok írni, mert bemerevednek és hidegek lesznek az ujjaim? (Olyankor nem "fáj") Bár azt melegvízzel meg tudom oldani..
Köszönöm a válaszát és elnézést, hogy ilyen borzalmasan fogalmaztam...
Anna

Szakértőnk válasza a szív és kéz kérdésre

Kedves Levélíró!

A leírásod alapján elképzelhető, hogy a panaszok kialakulásában lelki komponens is szerepet játszik, ettől függetlenül szükség lenne egy általános vizsgálatra, illetve laborra. Ha a háziorvosod úgy ítéli meg, tovább fog küldei szakorvoshoz is (immunológia).

Üdvözlettel:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések