Főoldal / Szakertő válaszol / Csak fiúknak / lelankad az óvszer felhel...
  

lelankad az óvszer felhelyezése után

ora 2012-03-03 13:39:43
Tisztelt Szakértő!
Egy pár hetes problémával fordulnék Önhöz!
A barátnőmmel kezdetben hibátlan volt a szexuális életünk, ám pár hete, mikor sor kerülne rá, valami miatt lelankadok, miután az óvszer felhelyezésére kerül sor. Addig semmi probléma nincs a 'szerszámmal', előjáték közben is 'tartja' a merev állapotát, de mikor felhúzzuk a gumit, mintha elszállna a varázs.
Nem hinném, hogy a gumi a hibás. 5 hónapja vagyunk együtt, számomra ez az első komolyabb kapcsolat és ezek a problémák csak pár hete törtek felszínre. A segítségét szeretném kérni, mert ez erős szégyen és csalódottságérzetet okoz mindkettőnk számára.
Lehet-e ez az én fizikai hibám vagy csak egyszerűen pszichológiai okai vannak? Apróbb összetűzések vannak, de ezeket rend szerint megoldjuk pár tíz perc alatt. Nem értem mi lehet a gond velem.
Kérem segítsen!

Szakértőnk válasza a lelankad az óvszer felhelyezése után kérdésre

Kedves Levélíró!

Valószínűleg semmilyen szervi ok nem áll a háttérben, hiszen fiatal vagy. Arról nem írsz, nem kezdtél-e esetleg újfajta gyógyszert szedni, mert ez is okozhat merevedési zavart. A háttérben valószínűleg lelki ok áll (szorongás, stressz, fáradtság, párkapcsolati gond). Esetleg megpróbálhattok ideiglenesen más módon védekezni (pl. Pharmatex), elképzelhető, hogy így nem lép fel a merevedési probléma, és ezt követően óvszerrel sem lesz gond. Legyetek türelmesek, ne koncentráljatok feltétlen az aktusra.

Üdvözlettel:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések