/ Szakertő válaszol / Táplálkozás és diéta / Meddig tart a fogamzásgát...
  

Meddig tart a fogamzásgátló mellékhatása...?

ora 2013-03-31 22:00:16
Egy hónapja szedek fogamzásgátlót, az első levelet most hagytam abba és meg is jött a szünetben, úgy tűnik jól működik. Lassan vissza kell mennem vérvételre, hogy megnézzék nem okoz e nagyobb galibát. De úgy érzem már most is okoz. Mióta szedem nagyon lelassult az anyagcserém és wcre se tudok menni. Egyedül a hashajtó segít, de arra nem akarok rászokni és amúgy is azt hallottam az erős hasmenés gyengítheti a tabletta hatékonyságát. Fel is vagyok puffadva, nagyon-nagyon és ez teljesen kiborít. Már annyira ideges vagyok, hogy néha sírva fakadok emiatt. Pedig eszek rendesen, sok gyümölcsöt és iszok is. Sportolni is rendszeresen sportolok, de semmi nem segít! Pedig azelőtt nekem nagyon gyors anyagcserém volt. Van rá esély, hogy később elmúlik a mellékhatása a gyógyszernek csak hozzá kell szoknia a szervezetemnek? Várjak még vele, vagy jobb lenne váltani/abbahagyni a szedést? Van rá valami megoldás, mert már nem bírom!

Szakértőnk válasza a Meddig tart a fogamzásgátló mellékhatása...? kérdésre

Kedves Levélíró!

A haspuffadás még csökkenhet, egyelőre türelemre intelek. Fogyassz bőven magas rosttartalmú ételeket, naponta 1-2 ek. étkezési búzakorpa vagy lenmag is sokat segíthet. Hashajtó szedését hosszabb távon (rendszeresen) semmiképpen sem javaslom.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések