/ MOZGÁS

MOZGÁS kategória (359)

Már a közepes mértékű kiszáradás is rontja a teljesítményt és gyengíti a szervezet hőszabályzó képességét, ugyanakkor a túlzott folyadékbevitel is kellemetlen lehet sportoláskor, extrém mértékben akár veszélyes is.
2020-08-10

- hirdetések -

A sportolás nem csupán futópados vagy edzőtermi munkát jelent. Az olyan sportok, mint a tenisz, a kosárlabda, a futball, amik a kézügyességet és a szem egészségéért is felelnek. A motorozás pedig az egyensúlyérzéket és a finom mozgások összehangolását fejleszti.
2020-08-07
A legtöbb futóedző egyetért abban, hogy az 5 km nagyszerű kezdőlöket lehet a futással ismerkedőknek, hiszen egy kis gyakorlással és kitartással könnyen teljesíthető. Külön motiváció lehet, hogy 5 km-es futóversenyeket rendszeresen rendeznek a nagyobb városokban, amire akár te is benevezhetsz. Megmutatjuk neked, hogyan láss hozzá, és hogyan kerüld el a buktatókat. Célvonalba juttatunk 8 hét alatt.
2020-08-04
Itt a nyár, a strandszezon, és sokan kezdenek el valamit sportolni, hiszen végre van rá idejük, vagy csak egyszerűen jól akarnak kinézni. Ám ha nem vigyázol, könnyen megsérülhetsz, ami aztán az egész vakációdat tönkreteheti. Mire kell vigyáznod, hogy elkerüld a sérüléseket?
2020-07-31
A kerékpározás - ami szerencsére napjainkban reneszánszát éli - számos pozitív egészségügyi hatást gyakorol a szervezetre. Lássuk, miért jó választás két keréken közlekedni!
2020-07-28
Aligha hír, hogy a testmozgás jót tesz a szívednek, a tüdődnek és a lelkiállapotodnak. Ám van más oka is, hogy miért kezdj el mozogni: a rendszeres mozgás az egyik kulcsa az egészséges bőrnek is.
2020-07-25
Te tudtad, hogy a fiatalok szervezete nehezebben alkalmazkodik a forrósághoz, vagy épp a nedves időjáráshoz? A fejlődésben lévő szervezet több hőt termel és kevesebbet izzad. A fiatalok viszont jellemzően nem isznak eleget sportolás közben, így ezek a körülmények együttesen megnövelik a kiszáradás kockázatát.
2020-07-23
Nem feltétlenül kell izzadtan és lestrapáltan elhagynod az edzőtermet. Ezek a gyors tippek segítenek, hogy az öltözőből frissen, üdén és összeszedetten léphess ki, még ha az edzésed szörnyen fárasztó is volt.
2020-07-19
Legyél a skate parkban, cikázz a járdán vagy játsszatok kori-hokit, a közös mindezekben egyértelműen a görkori. Ez egy remek sport és nagyon sokan használják edzésre is, hogyha az adott sportnak nincs szezonja, például síelők, vagy jégkorongosok. De ha te csak szórakozás szintjén korizol, oda kell figyelni pár apróságra, hogy elkerüld a komolyabb sérüléseket és, hogy még évekig űzhesd ezt a sportot.
2020-07-13
Külső szemlélőként azt is gondolhatnánk, hogy ez nem igazán mozgás, sokkal inkább lazítás és sok-sok légzés, semmi több. Ám akik rendszeresen űzik ezt a sportágat vagy inkább mozgásformát, sokszor éreznek izomlázat, izomfáradtságot edzés után. Vajon miért lehet?
2020-07-10
Július, augusztus hónapokban is sportoljunk, élvezzük a testedzéses szórakozást, akár az úszást kint a természetben vagy a strandon, akár a kirándulást a hegyekben, árnyékos utakon, vagy esténként a táncolást.
2020-07-07
Már a nyaralás gondolatától mosolyra görbül a szád, vagy azon idegeskedsz, hogy meg kellene szabadulni pár kiló feleslegtől? Sokan így nyáron is last minute diétákba kezdenek. Akárhogyan is legyen, az extrém diéták rendkívül rossz ötletnek bizonyulnak, ugyanis nem biztonságosak és a legtöbbször nem is működnek, hiszen senki sem képes hosszú időn keresztül éhesen és fáradtan létezni. A jó hírünk, hogy a bikini-alakhoz erre nincs is szükség. Mi sokkal jobb tippeket adunk neked!
2020-07-03
A változás nem olyan dolog, ami egy éjszaka alatt történik. Inkább rengeteg elszántság és komoly munka eredménye. Ha elhatároztad, hogy elkezdesz egy egészségesebb, boldogabb életet élni, akkor a legjobb helyen jársz! Tippjeink segítségével mindez egyszerűbb lesz. Kezdj el egészségesebben élni még ma!
2020-06-30
Elhatároztad, hogy megszabadulsz a felesleges kilóidtól? Összeszedtük a legfontosabb tanácsokat, amelyeket érdemes megfogadnod, ha szeretnéd átformálni a tested.
2020-06-25
Manapság a retro edzésmódok a divatosak. A kettlebell és a hulla-hopp karika óta úgy néz ki, a régebbi gyakorlatok a trendik. Sajnos sokunkban már nincs meg az a képesség, ami régebben megvolt és szükséges lenne a következő gyakorlatokhoz.
2020-06-22
<<  1 2 3 4 5 ... 24  >>