/ MOZGÁS

MOZGÁS kategória (341)

A legjobb idő az edzéshez nem a napszaktól függ: akkor a legjobb, amikor neked megfelel. A reggeli edzések sok embernek nagyon jót tesznek - endorfin termelődik, és jobb lesz a kedvük tőle. Ha élvezed azt, hogy a napodat mozgással kezded, és még az iskola elé is be tudod illeszteni, akkor vágj bele!
2019-05-16

- hirdetések -

A sportolás nem csupán futópados vagy edzőtermi munkát jelent. Az olyan sportok, mint a tenisz, a kosárlabda, a futball, amik a kézügyességet és a szem egészségéért is felelnek. A motorozás pedig az egyensúlyérzéket és a finom mozgások összehangolását fejleszti.
2019-05-12
A rendszeres testmozgás jegyében komolyan veszed az edzéseket, de nincs eredménye? A kevesebb néha több elv itt is érvényesül, azaz eddz kevesebbet, és arasd le a sikert! Pár apró tippel működni is fog.
2019-05-11
Fogyókúra során az energiabevitel csökkentése önmagában gyakran nem bizonyul hatékonynak. A csökkent energiabevitelt a hatékonyság érdekében fokozott fizikai aktivitással szükséges kiegészíteni. Azonban nem mindegy, hogy milyen mozgásformát választ valaki, azt milyen rendszerességgel, milyen időtartammal űzi, ezért itt szeretnénk szólni a különböző sportok előnyeiről, hátrányairól.
2019-05-08
Az egyik sarokban súlyzók, a másikban ugráló kötelek. Melyik a hatékonyabb? A bírók most mi leszünk. Eldöntjük, hogy az erő- vagy a cardioedzés a jobb.
2019-05-05
Az intenzív, rendszeres testmozgás fontos a szervezet számára. Elkezdeni azonban csak körültekintően, bizonyos szabályok betartása mellett szabad. Mutatjuk, mik a legfontosabb tényezők, amik sikerhez vezetnek.
2019-05-01
Sokat hallhatjuk a kardiotréning és az aerob edzés kifejezéseket, de nem árt pontosítani, valójában mit is takarnak ezek a fogalmak.
2019-04-28
A fitnesz világában sokan alábecsülik a saját testsúllyal végzett edzést a súlyzós edzésekhez képest – mondván, hogy az csak a sérülésekből való felépüléskor hasznos. Ám sok elismert sportoló és kutató szerint a súlyzó nélküli edzés is igen hasznos, ha helyes a technikád.
2019-04-25
Márk 18 éves, alig vált 16 évessé, amikor először lement az edzőterembe, félve, mert azt gondolta, tele lesz a terem dagadó izmú férfiakkal, szuper testű lányokkal, és majd ő, a kis vézna srác, kisebbségben marad. Izmokat szeretett volna, feszes hasat, ehhez pedig jól jött a személyi edző segítsége, aki kitartásra és rendszerességre tanította az egyébként lustaságra hajlamos fiút.
2019-04-22
A gyaloglás gátolja a kövérségre hajlamosító géneket - állapították meg amerikai kutatók két nagyszabású amerikai vizsgálat eredményeit összegezve.
2019-04-19
Egyre többet hallani a rendszeres testmozgás fontosságáról, egészségvédő hatásáról. Azonban a mai felgyorsult, inger-gazdag világban sokan úgy érzik, hogy számukra már nem elég a hagyományos edzésmódszer, egyre őrültebb tempóban vágynak gyors sikerre. Összeszedtük a 3 legijesztőbb fitness-trendet, és azt is hangsúlyozzuk, hogy ezek miért veszélyesek.
2019-04-14
A sportolás és az alvás egymást kölcsönösen támogató dolgok: a rendszeresen sportolók sokkal jobban alszanak, s általa javul általános közérzetük. Ezzel az eredménnyel zárult a Baseli Egyetem legutóbbi kutatása.
2019-04-12
A 1990-es években az Egyesült Államokból Európába érkezett Callanetics az utóbbi években valóságos reneszánszát éli.
2019-04-04
Akár tetszik, akár nem, a futás az egyik legjobb kardioedzés. Ha 10 kilométer per órás sebességgel futsz, azzal óránként átlagosan körülbelül 557 kalóriát égethetsz el. És ha ezt az iramot hosszú ideig nem is tudod tartani, még a kocogással is körülbelül 398 kalóriát égethetsz óránként. Vajon léteznek ennél hatékonyabb mozgásformák?
2019-04-03
A fiatalok rajonganak a sportokért, és imádják azt is, ha divatosan néznek ki. Gyakran ragaszkodnak ahhoz, hogy a kettő együtt járjon, néha akár a saját testi épségük árán is. Noha a tenisznél és a baseballnál a védőszemüvegek használata talán már nem számít furcsának, gondolj bele, hogy milyen fontos a szemed védelme más sportágak esetén is!
2019-03-31
<<  1 2 3 4 5 ... 23  >>