trend
#Ezt látnod kell

Guess – fedezd fel a nyár legújabb trendjeit

2022.09.13.
2 perces olvasási idő

Az aktuális divatirányzatok jegyei adottak, tehát felfedezésre várnak. Igen ám, de egyúttal alakíthatóak is, sőt vadonatúj társítások is kitalálhatóak egyéniségre hangolva. Úgyhogy a trendet semmiképpen sem célszerű sorvezetőként kezelni, amitől esélytelen eltérni. Sokkal inkább az a megfogalmazás, hogy egy olyan keret, amin belül bármilyen kép létrejöhet. (x)

DivatKik diktálják az irányt?

Természetesen a divatguruk és a márkák. Azok a márkák, akik hitelességgel és szóval rendelkeznek. Akiknek a meglátásaira a legtöbben felfigyelnek, mert a tapasztalatok mellettük tanúskodnak. Nem meglepő tehát, hogy a https://www.ecipo.hu/guess.html oldalon található Guess termékek is ide sorolhatóak. A márka igazi zászlós hajónak tekinthető a trend vadul hullámzó tengerén. Nem elég, hogy képes meglovagolni a legnagyobb hullámokat is a lehető legváratlanabb formában, még abban is rendhagyó, hogy képes lecsendesíteni és új irányt adni a habzó vízfolyamnak. Félretéve a hasonlatokat ez a gyakorlatban úgy nyilvánul meg, hogy a márka nem pusztán követi a valakik által meghatározott és ajánlott irányzékot, hanem új csapásokat, ösvényeket jelöl ki és jár be, ezzel konkrétan mutatva az utat másoknak. Érdekes kettősség ez, aminek vélhetően nem kis mértékben köszönheti a gyártó a sikerét, a rajongottságát, a népszerűségét.

Ami a top termékeket illeti, érdemes kísérletezni a magasított teli talpú modellekkel, ilyen például a Highly 4 FL6HGL ELE12 White. Aki a kényelmet és az eleganciát szeretné társítani, annak a Reima2 FL5RM2 FAL12 BEIBR lesz a nyerő választás, míg a Piera2 FL5P2I FAL08 BEIBR a tűsarkúk, a magasított szárú sportcipők között pedig a Nangy FL7NNG FAL12 BLKBR számít abszolút trendinek a nyáron.

A 2022-es esztendőben egyébként a sokszínűségé és a vagányságé a főszerep, úgyhogy minden jöhet és hódíthat, ami nem szokványos, unalmas vagy sablonos. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezek a jellemzők a gyártó világában amúgy is ismeretlenek. Nem a véletlen műve, hogy a termékei ezer közül is azonnal beazonosíthatóak, gondolkodás nélkül. Mert különlegesek és mert párjukat ritkítják. Nem mindenkinek tetszik az, amit a vállalat képvisel és megtestesít a termékpalettájában, s ez így van jól. Mondhatnánk úgy is, hogy ez a cél, mert a márka nem tömegekért kiált, hanem azokért, akik pontosan együtt rezonálnak mindazzal, amit a cég hirdet és megjelenít. Ez ám a vonzó és beteljesítő egymásra találás! Mert még így is világszerte több tízmillióan érzik úgy, hogy a gyártó kínálta kellem nekik való, és nincsen ennél jobb választás!

Tovább is van, mondhatjuk?Trend

A márkák tehát mindenképpen megbízható források. A https://www.ecipo.hu/pinko.html is jó példa erre, érdemes végignézni a lehetőségek cseppet sem rövidke listáját. Még hogy a divatosság bezár? Korántsem. Az egy dolog ugyanis, hogy jelenleg mik azok a stílusjegyek, amik amúgy globális értelemben aratnak. De ezek ezernyi módon variálhatóak, kombinálhatóak, azaz olyan sokszínű módon jeleníthetőek meg, amikre igazán helytálló szavak sincsenek. Valahol itt kezdődik a kreativitás, és itt kaphat végre teret-helyet az egyéniség, és az egyéniség szava, aminél nincsen mérvadóbb ebben a témában. Ha az ízlés körvonalazta kép megvan, akkor kezdődhet a válogatás! S nem érdemes eltérni a vágyott részletektől, mert a végén csak úgy biztosítható be a teljes siker, ha hiányérzet helyett az elégedettség az, ami a jelenlétével még vonzóbbá varázsol mindent.