/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Klion d 100 hüvelytablett...
  

Klion d 100 hüvelytabletta

ora 2015-12-19 09:17:20
Kedves Doktor Nő/Úr!
Egy kevés bakteriális fertőzésem volt és a nőgyógyászom a Klion d 100 hüvelytablettát írta fel, és utána azt mondta hogy használjam a Lactinelle hüvelykapszulát.
Amikor elkezdtem a Klion tablettát használni a 3. nap után megjött a menstruációm és felfüggesztettem amíg el nem állt. Utána folytattam tovább normálisan a kezelést.
2 db tabletta maradt meg és közben lefeküdtem a barátommal délután és este pedig ugyanúgy folytattam a tabletta szedését. Most maradt egy tabletta, viszont reggel mikor elmentem mosdóba akkor a felfázás tüntetei jöttek elő, vagyis csíp és éget mikor pisilek, és utána is olyan érzésem van mintha folyamatosan kéne wc-re mennem.
Annyi van még hogy este kicsit nehezebben tudtam fel helyezni a tablettát mint máskor, lehet hogy csak fel sértettem és azért vannak ezek a tünetek vagy a barátomnak van valami problémája és ő fertőzött meg?
Vagy esetleg csak a tabletta nagyon kikészítette a szervezetemet, és amikor elkezdem alkalmazni a Lactinelle tablettát, akkor minden rendben lesz?
Válaszát előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a Klion d 100 hüvelytabletta kérdésre

Kedves Kérdező!

Lehet a nemi aktust követően alakult ki hugyuti fertőzés - felfázás-, amit a meglévő hüvelygyulladással lehet kapcsolatban. A maradék klion és Lactinelle biztos hogy jó ha elfogy, mellette sok folyadék fogyasztása, ha nem javul 1-2 nap alatt lehet más antibiotikumot kell felíratni! Fertőzés esetén jó óvszert használni, hátha az kivédené, de nem biztos.



Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus
Hirdetések