/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Spontán vetélés után medd...
  

Spontán vetélés után meddig vérezhetek?

ora 2012-12-07 13:04:17
Tisztelt doktor nő/doktor úr!
Egy 20 éves lány vagyok. Október 27.-n volt 9 hetesen spontán vetélésem. 30.-n a nőgyógyászom megvizsgált és a szövetdarabokat kiszedte,de nem kellett küretet csinálni,mert az ultrahangos vizsgálatnál kiderült,hogy teljesen kitisztultam. Aztán antibiotikumot írt fel és ergam cseppet, az antibiotikumot beszedtem,de az ergam cseppet nem vettem meg,mert édesanyám úgy gondolta,hogy jobb ha magától elmúlik a vérzésem. Majd a nőgyógyászom azt is megkérdezte,hogy szeretnék-e tablettát szedni,de akkor még nem tudtam eldönteni,aztán a párommal megbeszéltük,hogy 1 évig szedjek tablettát.Így közben elkezdtem szedni a marvelon fogamzásgátló tablettát november 20.-n,mert azt hittem,hogy rendesen megjött 2 hét után,mert 1 napig csak barnás folyásom volt,aztán véreztem.Aztán egy hét múlva megint barnás folyás pár napig reggelente, estére pedig vérzés.És amikor barnás folyásom volt,akkor együtt voltunk a párommal,de óvszerrel védekeztünk. Most pedig már ez a 6. hét, hogy vérzek. De nem tudom,hogy ezen a héten jött meg rendesen vagy valami bajom van lenne, mert vasárnap fogom beszedni az utolsó gyógyszert. És már bánom,hogy nem vettem meg az ergam cseppet,mert már rég elmúlt volna. Esetleg még megvehetem ? Vagy a fogamzásgátló tabletta kavarta volna össze a dolgokat ?
Válaszát előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a Spontán vetélés után meddig vérezhetek? kérdésre

Kedves Levélíró!

Valószínűleg a tabletta mellékhatása az, amit most tapasztalsz (nem ritka jelenség, hogy az első levél beszedése alatt vérezgetés jelentkezik). Ha egyéb tüneted nincsen (láz, alhasi fájdalom, bűzös folyás, darabos vérzés stb.), akkor egyelőre teendő nincsen. Ha a következő levél szedése alatt is folytatódna a vérezgetés, fordulj a felíró nőgyógyászhoz.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések