/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mitől lehet?
  

Mitől lehet?

ora 2016-03-28 12:08:13
Üdv! 18 éves lány vagyok. Tegnapelőtt arra lettem figyelmes, hogy rózsaszínes folt van a bugyimon. Ma reggel azonban véreztem. 12 nap múlva kell megjöjjön a havim, tehát nem menstruációs vérzés, inkább olyan, mintha egy sebből folyna a vér. Egy hete voltam együtt a barátommal.
Mitől vérezhetek? Olvastam, hogy az antibiotikum miatt is lehet vérezni, vagy különböző tornagyakorlatok következtében. Én tegnapelőtt vettem be az utolsó antibiotikum kapszulámat, meg egy hete minden reggel felüléseket csinálok. Ez is lehet az okozója?
Remélem tud egy megnyugtató választ adni :)
Tisztelettel, Erika.

Szakértőnk válasza a Mitől lehet? kérdésre

Kedves Erika! Nem hinném hogy antibiotikum miatt vérezne, torna miatt meg főleg nem. Lehet ez un. közti vérzés, sokszor a menstruáció középidejében vagy ovulációkor (kb 14.nap) jelentkezik. Ha időben megjön a menszesze minden rendben, ha nem keressen fel nőgyógyászt. Elvileg rendszeres menstruáció mellett ez lehet a háttérben.

Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus
Hirdetések