/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / fogamzásgátló és hányás
  

fogamzásgátló és hányás

ora 2015-08-14 22:04:44
Tisztelt Doktornő! 21 éves lány vagyok.Június óta szedek Dienille fogamzásgátlót (3 levelet szedtem be eddig). A 2. és a 3. levél között nem tartottam szünetet nyaralás miatt. Vasárnap kell megjönnie a menstruációmnak, de izgulok mert egy db tablettát kihánytam (kb fél órával a bevételt követően) és nem pótoltam ( a 3. csomag 2. hetén). Ezután rendesen folytattam a csomagot és a hányás utáni harmadik napon voltam együtt a párommal és megszakításos módszerrel védekeztünk. Kérem nyugtasson meg hogy, nem lehetek terhes. Köszönettel: Hanna

Szakértőnk válasza a fogamzásgátló és hányás kérdésre

Kedves Hanna!

Valószínűleg nem lesz baj, de biztosan Te is tudod, hogy a fogamzásgátlók működésébe akkor csúszik hiba, ha egy-egy tabletta kimarad, vagy valami miatt nem tud felszívódni, a hatását kifejteni. A megszakított közösülés is tekinthető kiegészítő védekezésnek, de ilyen estben máskor az adott ciklusban mindig használjatok óvszert is.



Dr. Földi Ildikó - szakértő Dr. Földi Ildikó - szakértő
Hirdetések