/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Terhes vagyok?
  

Terhes vagyok?

ora 2015-06-20 14:06:51
Tisztelt szakértő!
17 éves lány vagyok, és egy hete történt velem egy "baleset". egyéjszakás kalandba keveredtem egy fiúval ( tudom, hogy butaság volt és tanultam az esetből, ez volt az első és egyben az utolsó alkalom is, hogy ilyen történt velem..). A ciklusom általában 21-23 napos, és mindez a 20. napon történt. Valószínűleg csak az előváladékkal érintkeztem. Másnap reggel, a szüleimmel elmentünk a nőgyógyászati ügyeletre, ahol a vizsgálat sokrán kiderült, hogy még szűz vagyok, és bevettem egy Escapelle tablettát ( az "esemény" után körülbelül 4 órával). Vérzésem nem volt tőle, de nagyon fájt a hasam, szédültem, és hányingerem is volt. Aggódom, mert a hasam lassan 6 napja folyamatosan fáj, két napja mellfeszülést is érzek, viszont még mindig nem jött meg. Ez lehet a tabletta magas hormontartalma miatt? ( Kb. egy éve 9 hónapig kimaradt a menstruációm, túlzásba vitt fogyókúra miatt, ezért arra igondoltam, hogy talán rám emiatt erősebben hat a gyógyzser, mint másokra). Mennyi esély van a terhességre? A választ előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a Terhes vagyok? kérdésre

Kedves Kérdező!

Valószínűleg a tabletta okozza ezeket a tüneteket, a terhesség szinte teljesen kizárható. Az biztos hogy a következő ciklusodat teljesen felborítja, de lehet hogy még utána is idő kell, hogy visszaálljon az egyensúly.



Dr. Földi Ildikó - szakértő Dr. Földi Ildikó - szakértő
Hirdetések