/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Fogamzásgátló
  

Fogamzásgátló

ora 2014-05-24 16:56:53
Tisztelt Doktornő/ Úr!
Múlt hónapban 2 héttel hamarabb jelentkező és 2,5 hétig tartó elég nagy mennyiségű menstruációm miatt kerestem fel egy magán nőgyógyászt. Mire elértem a doktor úrhoz addigra a menstruációm elmúlt. Vizsgálat után Deciora fogamzásgátlót írt fel, majd javasolta,hogy mihelyst kiváltom vegyem is be az első szemet. Én másnap reggel ezt meg is tettem, tehát az első szemet a 2,5 hétig tartó menzeszem utáni 2.nap vettem be. Még 3 szem gyógyszerem van, de kér napja barna folyásom, illetve rózsaszín folyásom van. A kérdésem a következő lenne: ha most beveszem még a négy szem gyógyszert, megtartom a 7 napos szünetet, a következő levél megkezdésével már védett leszek a nem kívánt terhességgel szemben? Mihamarabbi válaszát előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a Fogamzásgátló kérdésre

Kedves Levélíró!

A vérezgetés/barnás folyás normális jelenség, ez meg fog szűnni. A második levél szedése során már kialakul a teljes védettség.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések