/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / 9 napja késik...
  

9 napja késik...

ora 2014-03-12 16:14:29
Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz/Önökhöz, hogy a menstruációm már 9 napja késik. 2 évig szedtem fogamzásgátlót, de tavaly nyár elején abbahagytam. Azóta elég rendszertelenül menstruálok. Volt, hogy már 6 napot késett, de 9 még sosem fordult elő. Csináltam már kettő terhességi tesztet, de mind kettő negatív lett. A mellem érzékeny, az alhasam néha fájdogál ugyan úgy, mint mielőtt megjön. A pattanásaim is ugyan úgy előjöttek.
Érzem, hogy megakar jönni, de olyan, mintha valami ezt megakadályozná. Mitől lehet ez?
A választ előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a 9 napja késik... kérdésre

Kedves Levélíró!

A ciklus rendszertelenné válása kapcsolatban lehet köze lehet a korábban szedett fogamzásgátló tablettával. Terhesség miatt nem kell aggódnod. A most tapasztalt késés oka lehet akár petefészekciszta is. Ha a menstruáció sokat csúszik, kimarad esetleg, akkor menj el egy nőgyógyászati vizsgálatra.

Üdvözlettel:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések