/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / nagyon félek..
  

nagyon félek..

ora 2013-03-11 19:03:14
kedves doktornő!
nagyon meg vagyok ijedve hogy nagy a baj, ugyanis nem jött meg a mensim ( 7 - 11 között szokott és a hasam ugyanúgy fáj mint előtte). neten utána néztem hogy mik lehetnek ilyenkor az okok és volt olyan hogy antibiotikum szedése miatt is lehet - ez igaz? 2-3 hete voltam beteg és akkor sokféle gyógyszert szednem kellett köztük antibiotikumot is. szinte mindenen képes vagyok stresszelni - ettől is lehet? a barátommal szoktunk védekezni és mindig ellenőrizzük hogy kilyukadt-e a gumi, de szerencsére minden rendben ment. ennek ellenére nagyon félek hogy ez is állhat a dolog mögött. nem szeretnék(nénk) hogy baba legyen belőle ugyanis még csak tizenhét éves vagyok és a szüleimnek se szerek erről szólni. mit tegyek?
előre is köszönöm a választ. 17/L

Szakértőnk válasza a nagyon félek.. kérdésre

Kedves Levélíró!

Maga az antibiotikum nem befolyásolja a ciklust, de az a betegség ami miatt szedted, az igen. A stressz is okozhatja a vérzés késését. A terhesség esélye elenyésző, mégis ha fennáll a terhesség lehetősége (=élsz szexuális életet), akkor ennek a kizárása az első lépés. Csinálj terhességi tesztet. Ha negatív, akkor várj türelemmel.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések