/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Lehetek e terhes??
  

Lehetek e terhes??

ora 2012-07-05 15:39:20
Tisztelt Szakértő!
Olyan problémám lenne hogy fogamzásgátlót szedek már kb 2éve, viszont most nem tudtam megenni az uj gyógyszert időbe és igy az első2 nap kimaradt. az új levél megkezdése előtt 4nappal voltunk együtt a párommal és most miután a 3.naptól szedem ujra a fogamzásgátlót ismét együtt voltunk. 4napja reggelente ugy kelek hogy hányingerem van, de nem csak reggel hanem szinte egész nap hol jobban vagyok hol rosszul érzem magam! A kérdésem hogy lehetséges e hogy terhes vagyok? Vagy inkább csak az idegesség hgoy nem kezdtem időben a gyógyszert? Válaszát előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a Lehetek e terhes?? kérdésre

Kedves Levélíró!

Az első alkalom a szedési szünet 5. napján történt (ha jól értem), ekkor terhesség ellen védve voltál. A második alkalom már rizikósabb, hiszen nem kezdted el időben szedni a tablettát. Amennyiben nem jön meg a szokásos módon a megvonásos vérzés, csinálj tesztet.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések