Tetran kenőcs

ora 2013-04-09 14:01:57
Tisztelt Szakértő!
Nagyon ritkán,talán 3-4 havonta kijön a számon egy ilyen gennyes,púpos valami. Nem herpesz,szerencsére nem vok rá hajlamos.
Első nap csak azt érzem,hogy fáj és kezd púposodni.
Másnapra púpos és sebes.
2-3 nap múlva sárgás réteg lesz rajta és 1 hét mire megszabadulok tőle.
Tegnap picit megböktem tűvel és egy adag fehér trutyi jött ki belőle.
Anyu mondta,hogy kenegessem Tetran kenőccsel. Úgy használom,mint a szájfényt,kivéve,hogy csak arra a részre.
Elolvastam a neten a használati utasítást.
"Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét a jelenleg vagy nemrégiben szedett egyéb gyógyszereiről, beleértve a vény nélkül kapható készítményeket is."
Még mellette az is ott volt,hogy antibiotikumos... most komolyan? Ha én egyéb gyógyszert szedek,jelen esetben fogamzásgátlót,akkor gyengül a hatása?
Néha véletlenül "odanyalok" :D és ha lenyelem,akkor lemegy a gyomromba. Kell valamitől tartanom?
Köszönöm!

Szakértőnk válasza a Tetran kenőcs kérdésre

Kedves Levélíró!

Nem gyengül a tabletta hatása, hiszen nem szisztémásan szeded az antibiotikumot, csak helyileg alkalmazod. Szerintem a leírás alapján ez herpes, inkább antivirális krémet javaslok (vény nélkül kapható a patikában ez is).

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések