Mit tegyek ellene?

ora 2014-06-11 18:25:21
Kedves Doktorno! Bratommal 3 eve vagyunk egyutt, mindkettonknek elsok voltunk. Ugy 5 honapja elkezdtem fogamzasgatlot szedni, amit kb 2 honapja abbahagytam, mivel baratom hosszabb idore elutazott. Utolso egyuttletunkkor fura buzt ereztunk, ami a huvelyembol jott ki, amit kesobb bo folyas is kisert. Vartam nehany napot, majd, mivel nem mult el gyogyszertarban vasaroltam huvelykupot amiben 3 db volt, ezt elhasznaltam de a buz csak par napig szunt meg. Aztan vetem canesten huvelytablettat ugyancsak 3 db volt benne es azt is elhasznaltam. Bar a folyas mennyisege csokkent a buz csak nehany napig mult el ismet. Mit tegyek? Esetleg van valami mas gyogyszer vagy hasonlo? Koszonom a valaszat elore is.

Szakértőnk válasza a Mit tegyek ellene? kérdésre

Kedves Levélíró!

El kell menni nőgyógyászhoz, mivel elképzelhető, hogy a panaszt nem gombás fertőzés okozza (márpedig a Canesten csak ez ellen hatásos).

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések