Az edzés...

ora 2011-08-03 00:53:56
Kedves Dr. Nő!
Két hét alatt is tud változni az ember kinézete, ha eddz?
Ezt azért kérdem, mert amiatt vagyok csak lusta neki állni, mert a tudatalattim ösztönzi, hogy ugyan, hagyd, hisz úgy is csak akkor van változás, ha több hónapig csinálod, pedig tudom, hogy nem, hisz régen egy magyar színész riportjában is megemlítette, hogy "két hétig eddzett, azért a jelenetért" hogy azon vonzzóbb legyen, szal, tudom, de még sem hiszem annyira :)
Én nem vagyok elhízva meg semmi, csak a vállam formája nem tetszik, mert eléggé előre áll, persze ha kihúzom magam, akkor ez nincs, de többször vagyok inkább elernyedve, görbe háttal ülve a gép előtt :)
És még egy olyan érdekes kérdésem lenne, -amit még szerintem nem sokan kérdeztek -, hogy az ha csak tart valamit az ember, az is eddz? Ha csak tartom magam egy fekvőtámaszban és nem csinálok semmit, csak várom, hogy a vállam hátrább menjen az is ér valamit, ha rendszeresen csinálom?
Csak mert a fekvőtámaszozást is -én bolond- úgy csinálom, hogy nekilendülök és minél hamarabb le akarom tudni azt a 40-et, tehát türelmetlenül gyorsan csinálom, gondolván, hogy ha csak tartom, az nem ér semmit :)
Ezzel is azt szeretném ha végre elhitetné velem, hogy tévhitben, vagyok, csak mert biztosra szeretnék menni, hogy ez hogy van..
Ja és még annyit szeretnék kérdezni hogy a fekvőtámasz elég-e ahhoz, hogy nekem is olyan formás legyen a testem, mint a barátaimnak (akik konditerembe járnak), vagy ahhoz más is kéne? Nekem sajna nincs arra pénzem. :(
Előre is köszönöm a választ! :)
Üdvözlet:
Róbert

Szakértőnk válasza a Az edzés... kérdésre

Kedves Róbert!

Szerintem ha csak tartod magad fekvőtámaszban, az közel sem olyan, mint ha csinálnád is a karhajlításokat, hiszen az előbbi csak statikus munka. Ezzel a módszerrel szuper feneket és lábakat lehetne formázni egész napos állással , de sajnos ez nincs így. Nekem az a véleményem, hogy két hét alatt mindennapos edzéssel sem lehet igazán eredményt elérni, ehhez hónapok munkája szükséges. Ez van.. A karhajlítást csináld lassan, szabályosan, nem az a lényeg, hogy mihamarabb túless rajta. Egyébként otthon is sokat tehetsz az izmaidért, ha nem csak fekvátámaszozol, hanem esetleg kézi súlyzókkal dolgozol mellette, felüléseket, húzódzkodásokat csinálsz és néha elmész futni. A lényeg a rendszeresség, a kitartás.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések