Lehetek terhes?

2015.08.20.
Tisztelt Dr.Nő/Úr!
Fogamzásgátlót szedek,és augusztus 12-én voltam utoljára együtt a barátommal,nem élvezett belém.A tablettát rendesen szedtem,viszont augusztus 14-én antibiotikumot kaptam,mert bölcsességfog műtétem volt(klimicin).14-én már az utolsó aktív tablettámat vettem be.Kedden Megjött,ahogy szokott.A vérzés azonban erősebb volt a megszokottnál.Szerdán már olyan erősségű volt,mint amilyen szokott lenni.Szerda estétől fogva viszont csak pár csepp volt a tamponon.Ez normális?Lehetek terhes?Nagyon Félek.
Tisztelettel:KlauuDiaa

Szakértőnk válasza a Lehetek terhes? kérdésre

Kedves Klaudia!

Nem hiszem, hogy terhességtől kellene tartanod, hiszen védekeztetek is, a vérzés is jelentkezett. Normális lehet, hogy még fogamzásgátló szedése mellett is vannak különbségek a vérzés erősségében, esetleg 1-1 nap eltérés is lehet.

Hasonló kérdések

Cikkek a témában

Rizikókalkulátor