Főoldal / Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mi történik a szervezetem...
  

Mi történik a szervezetemben ?

ora 2012-06-02 14:38:34
Kedves doktornő !
A barátommal most feküdtünk le másodszor, és volt egy kis probléma, hogy én nem szedek fogamzásgátlót,de óvszerrel védekeztünk, ami kiszakat,s ezt már csak akkor vettük észre, amikor belém élvezett. De aztán belőlem kifolyt a sperma, és másnap nem is volt semmi bajom, de rá két napra alulról véreztem . Én nagyon megiljedtem, hogy mi lehet ez. Lehet, ogy csak most szakitotta át a szűzhártyámat ?? Ha igen, akkor miért csak két napra az aktus után véreztem?? Minden esetre gyorsan vettem a gyógyszertárban eseményutáni tabletát, nemhogy teherbe estem. De ez sem véd csak 84 % - ra. Lehet ,hogy azért véreztem, mert teherbe estem, vagy mi volt ennek a vérzésnek az oka ?
Köszönöm a válaszát.

Szakértőnk válasza a Mi történik a szervezetemben ? kérdésre

Kedves Levélíró!

Nem tudom megmondani, mi lehetett a vérzés oka (valószínűleg hormonális eredetű lehetett, tehát közti vérzés), de a teherbe eséshez nincsen köze. A szüzesség elvesztéséhez sem. Nyugodj meg, az esemény utáni tabletta mellett a terhesség esélye minimális.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések