/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Szeretkezés
  

Szeretkezés

ora 2012-05-04 18:53:14
Tisztelt Doktornő!
2 hónapja szedek fogamzásgátló gyógyszert, és minden utasítást betartva, megfelelő idő után lefeküdtem a barátommal óvszer nélkül. Viszont az aktus végén, miután elélvezett és kiszállt belőlem, nos tulajdonképp minden kifolyt belőlem! És ez a többi szeretkezésünk után is megtörtént. Van mikor sok, van mikor kevés de mindig kijön belőlem valamennyi! Ez normális, vagy esetleg valamit rosszul csinálunk? Bár nem érzem magam rosszul, meg semmi egyéb negatív mellékhatás nincs, de elég kellemetlen a szituáció, hogy mindig nedves lesz a lepedő utánam.
Válaszát előre is köszönöm!
Sunshine(20)

Szakértőnk válasza a Szeretkezés kérdésre

Kedves Levélíró!

Ez teljesen normális dolog (hová is tűnne a sperma egyébként a hüvelyből?).

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések