Barna és fehér folyás

2012.08.10.
Kedves Doktornő? Az lenne a kérdésem, hogy váltakozva fehér és barna színű kevés folyásom van ami együtt jár azzal, hogy a nemiszervem nagyon érzékennyé válik, néha viszket is. Szoktam használni Vitagyn C-t de most nem használt. Aztán megjött a bajom és miután elmúlt az a panaszom is megszünt. Most 5 nap múlva kellene megjönni a menszeszemnek és most megint jelentkezik a problémám. Mit tegyek? Keressek fel egy nőgyógyászt vagy otthon is kigyógyítható?
Válaszát előre is köszönöm!
További szép napot

Szakértőnk válasza a Barna és fehér folyás kérdésre

Kedves Levélíró!

Gombás fertőzés is állhat a panasz hátterében, vegyél Canesten G hüvelytablettát és Canesten krémet, használd el (a menstruáció befejezte után). Ha ismét előjön a probléma, akkor fordulj nőgyógyászhoz.

Üdv:

Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett

Hasonló kérdések

Cikkek a témában

Rizikókalkulátor