/ Szakertő válaszol / Táplálkozás és diéta / Egy egeszsegesebb eletert...
  

Egy egeszsegesebb eletert.

ora 2013-05-22 16:19:39
Udv! Ket kerdesem lenne :
Az elso az inkabb segitsegkeres, hogy hogyan indulhatnek el az egeszseges eletmod fele? Nem fogyni szeretnek csak egeszsegessebben elni . Most akarom megelozni a bajt meg a rancokat nem akkor amikor mar keso lenne. Mi az ami nagyon fontos a szervezetunk szamara ? Mit lehetne tenni azert hogy aktivabb maradhasson kesobb idos korban az agyunk vagy az emlekezetunk. Mit lehet tenni most tini korban az egeszsegesebb felnott es idoskorert ,lehetoleg nagyobb penz befektetes nelkul? Nem etkezek egeszsegtelenul , tehat nem hamburgereket vagy ilyesmit fogyasztok nem . Hanem inkabb amivel konnyebbe tehetnem a napomat , segithetem a gondolkodast es ilyesmikre gondoltam .
A masik kerdes pedig az lenne, hogy probalok naponta sportolni de nem nagyon jon ossze. Gyogytornazom is , mivel hatgerincferdulesem van . Nagyon szeretnem helyrehozni a gerincemet de ahhoz tornasznom kellene naponta es egy bizonyos korzettet hordani ( ami mellesleg ejjel nappal rajtam kell legyen , muanyagbol van es nagyon meleg ) es egyszeruen nincsen annyi akaraterom hogy mindennap odaalljak.Mar 14 vagyok es lassan elhelyezkednek a csontok is es azutan mar nincs mit tenni ...Mit ajanlana hogyan tudnam fokozni az akarateromet hogy ne csak az elso ket napban tartson?

Szakértőnk válasza a Egy egeszsegesebb eletert. kérdésre

Kedves Levélíró!

Talán akkor tudod könnyebben kivitelezni az életmódváltást, ha nem akarsz máról holnapra óriási változásokat hozni az életedbe. Haladj kisebb lépésekben, és könnyebben tudod tartani magad az új szabályokhoz. Ami mindenképpen fontos, az a megfelelő étkezés és a rendszeres sport. Fogyassz minél több finomítatlan táplálékot (sok zöldséget, gyümölcsöt, akár nyersen is!), gabonaféléket. Minden nap egyél/igyál valamilyen tejterméket is. A cukor és a finomliszt fogyasztását csökkentsd minimálisra. A zsíros és kifejezetten fűszeres ételek szintén kerülendők. Igyál elegendő vizet (napi 2-3 litert minimum). Mozogj rendszeresen, heti 3-4 alkalommal legalább. Tartózkodj sokat friss, tiszta levegőn. Pihenj eleget, és hát amennyire lehet, kerüld a stresszt.

Minden jót:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések