/ Szakertő válaszol / Táplálkozás és diéta / nem vagyok megelegedve az...
  

nem vagyok megelegedve az alakommal ...

ora 2012-11-09 22:30:28
Jo estet! Nekem az a nagyon n agy problemam h nem vagyok kibekulve az alakommal. Egyszeruen nem tudok meghizni. Anya is sovany volt 14 eves koraban de nem ennyire mint en. Ma is azt mondtak a baratnoim h le vagyok fogyva vagy megnyulottam vagy valmi es nekem ez nagyon rosszul esett mert most mar nem 40kg vagyok hanem39,5 de az a fel kilo szerintem nem latszik meg. Na mindegy most is ezen jar az agyam h ezt mondtak... Kivizsgaltak mar emiatt h nem tudok hizni de semmit nem talaltak egyszeruen az volt a valasz h ilyen fajta vagyok... de mit tehetnek h hizzak??? szedjek valami etvagyserkento tabletat?? csak ezt az egy megoldast tudnam mast nem.. na meg amugy sincs etvagyam.. de ha van akk se hizok csak max. 1 kilot ... nagyon utalom az alakom.. egyebkent 157cm vagyok nem magas de nem is alacsony.. 14 eves es 40 kg.. vagy 39,5... on szerint ez tul vekony??? nem panaszkodhatok sok fiunak tetszem de magamnak nem :(( es minden nap amikor a tukorbe nezek sokszor a siras keringet :((( hogyan bekuljek ki magammal?? es mostanaban mar egesz jol elfogadtam h ilyen vekony vagyok de ma ahogy azt mondtak h le vagyok fogyva.. megint rossz.. egyebkent az osszes nadragom ugy all rajtam ahogy eddig szoval nemhiszem h lefogytam .. jaajjj .... komolyan utalom magam :(( elore is koszonom a valaszt es elnezest h ilyen hulyeseggel van tele az uzenet...

Szakértőnk válasza a nem vagyok megelegedve az alakommal ... kérdésre

Kedves Levélíró!

Mindenképpen megnyugtató, hogy a kivizsgálás során nem derült fény szervi eltérésre. Az életmódodon lehetne változtatni, hátha sikerülbe felszedni néhány kilót.

Étkezz gyakran (naponta 5-6 alkalommal) és rendszesen. Mindent megehetsz, amit megkívánsz, de nyilván a hízás szempontjából előnyösebbek a magasabb energiatartalmú ételek (pl. tésztafélék, rizs, péksütemények, burgonya). A túlságosan sok cukrot vagy zsírt tartalmazó ételek számodra sem ajánlottak. Minden nap fogyassz tejterméket. Húsok közül a soványakat válaszd. A tojás, hal is sok fehérjét tartalmaz, erre pedig szükség van az izmok építéséhez.

Sportolj rendszeresen, ez jót tesz az alakodnak, a közérzetednek, az erőnlétednek is. Hetente legalább 2-3 alkalommal menj el mozogni, lényegében mindegy hogy milyen sportot választasz. A lényeg, hogy jól érezd magad!

Multivitamin szedésével megpróbálkozhatsz, esetenként nagyon jó étvágyat csinál.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések