/ Szakertő válaszol / Lelki problémák / gyógyszer túladagolás
  

gyógyszer túladagolás

ora 2013-02-16 14:07:21
butaságot fogok csinálni de nekem így jó.
van egy felnőtt barátom, akinek meséltem hogy nagyon rosszul vagyok és nem bírom már tovább... a barátja orvos, és kértem, hogy irasson fel nekem 100db-os 1mg-os fronyót (frontin). jövő héten kapom meg a recepetet. ugye ha ezt mind beveszem, meghalok? nem szeretnék agykárosodást béna lenni meg ilyenek. szóval ettől meghalok? 164 cm vagyok és 55 kg. gyorsan menne végbe a dolog? nem fog fájni?
köszönöm az őszinte válaszát
egy kamasz lány

Szakértőnk válasza a gyógyszer túladagolás kérdésre

Kedves Levélíró!

Amennyiben úgy alakulna, hogy bevennéd azt a gyógyszert, tudnod kell, hogy igen súlyos károsodást okoznál vele a szervezetedben! Érződik a leveleden, hogy nagyon rosszul vagy és mindenképpen szeretnél változtatni a helyzeteden, hiszen írod is, hogy "nem bírom már tovább". Önmagad megölése is egy módja a változtatásnak, ugyanakkor ez a megoldás radikálisan romboló jellegű és visszavonhatatlan. Teljesen biztos vagyok benne, hogy van más változtatási lehetőséged is, csak talán te magad sem veszed észre vagy nem is tudsz belegondolni így, hogy ennyire rosszul érzed magad a bőrödben. Azt javaslom, beszélj valakivel a problémáidról, hogy segítséget kapj más szemszögből is értékelni a helyzetedet, mielőtt döntenél az életeről! Adj magadnak lehetőséget, hogy segítséggel más megoldást találj és pozitív irányba változtass az életeden!!! Nekünk is írhatsz még bátran, hátha együtt ki tudunk találni valamit, ha írsz arról, hogy milyen gondjaid vannak, de talán még jobb lenne, ha személyesen kérnél segítséget valakitől, akiben megbízol. Küldök neked linket arról, hogy hol tudsz névtelenül, telefonon beszélgetni valakivel:

http://www.kek-vonal.hu/index.php/hu/lelkisegely-vonal

http://www.ifjusagi-lelkisegely.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26

Minden jót!



Pyreschitz Anna, pszichológus Pyreschitz Anna, pszichológus
Hirdetések