/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Terhességi tünetek
  

Terhességi tünetek

ora 2019-03-10 01:33:18
Kedves Doktornő!
Fabruár 8.-án voltam először nőgyógyásznál aki akkor felírt fogamzásgátló tablettát.A barátommal fél éve vagyunk együtt és mindig védekeztünk.Ahogy azt kell el is kezdtem szedni a tablettát (02.15-én), a menstruáció első napján.Azóta kiegészítő fogamzásgátlást is használtunk.Egy hétig kb jelentkezett barnás folyás, lehet hogy a tabletta miatt akkor azt gondoltam.Most is újból előjött mellette hányingerrel,teltségérzettel a hasamban.Az lenne a kérdésem hogy a leírtak alapján lehetek e terhes ha egy hónapja a nőgyógyász megvizsgált ultrahanggal ,menstruációm is megjött ,minden rendben volt?Illetve ha nem mitől jelentkeznek a tünetek?
Köszönöm válaszát!

Szakértőnk válasza a Terhességi tünetek kérdésre

Kedves Kérdező! Egy hónappal ezelőtti vizsgálat természetesen nem zár ki terhességet. Ez a hormonváltozás következménye legvalószínűbb esetben. Csinálni kellene egy tesztet vagy visszamenni az orvoshoz.

Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus
Hirdetések