/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mi lehet a baj?
  

Mi lehet a baj?

ora 2017-05-22 15:49:54
Tisztelt Doktornő!
19 éves lány vagyok és három hónapja szedek fogamzásgátlót. Három héttel ezelött el kellett menni ügyeletre mert elkezdett rázni a hideg,és nagyon fájt az alhasam. Ott azt mondták hogy valószínűleg középidős fájdalom,minden leletem negatív lett. Azért azt tanacsolták hogy keressem fel a saját nőgyógyászomat hogy ő is megvizsgáljon. Mikor elmentem csinált cytologiai vizsgálatot,kizárta a terhességet és ő is megvizsgált(hüvelyi ultrahangot csinált) de nem mondott semmit hogy bármi bajom lenne. Másnap eggyütt voltam a barátommal és az aktus közben nagyon véreztem. Elkezdett megint fájni az alhasam,meg nem csak az hanem az egész derekam. Az aktus óta folyamatosan véreztem,és gyakran alvadt vér is távozott. Emellett nagyon nehezen tartom vissza ha pisilnem kell, és ha elmegyek, akkor fájdalmas az egész,égető érzésem van. Azóta megvolt a 7napos szünet a tabinál amikor tényleg meg kell jönnie,amikor újra elkezdtem szedni a fogamzásgátlót ,a vérzés megszünt. De így összességében kb 16napig megvolt. A többi tünetem megmaradt,a fájdalom nem állandó hanem néha elkezdődik,de érzem hogy nagyon fáradékony vagyok, nem tudom hogy ez összefügg e az elöbb említettekkel. Barátommal nemrég le akartunk feküdni,de nagyon fájt,így abba kellett hagyni.
Orvoshoz csak mostanában tudok visszamenni,mert most jöttem haza külföldröl.
Tudna esetleg segíteni abban,hogy mi lehet mindezek hátterében?
Előre is köszönöm

Szakértőnk válasza a Mi lehet a baj? kérdésre

Kedves Levélíró! Lehet fertőzés áll a háttérben, vissza kellene mennie nőgyógyászhoz.

Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus
Hirdetések