/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Terhes lehetek-e?
  

Terhes lehetek-e?

ora 2016-10-07 07:58:52
Üdvözlöm!
Az lenne a kérdésem,ha egy nem túl biztonságos együttlét(kiszállásos módszer) után egy hónapra megjön a menstruációm a szokásos időben és az első nap a szokásos formában és mennyiségben,de másnap délelőtt elmúlik,lehetséges e,hogy ez a teherbeesés jele? Augusztusban egy év után abbahagytam a fogamzásgátló tabletta szedését és a menstruációm másnapján reggel elkezdtem szedni egy erős antibiotikumot betegségem miatt...nem tudom ezek befolyásolhatják ennyire a menstruációt.

Szakértőnk válasza a Terhes lehetek-e? kérdésre

Kedves Kérdező! Atipusos esetben igen lehet, de inkább a tabletta abbahagyása. Azért csinálj tesztet (drogériában kapható), de remélhetőleg nem vagy az. Mindenesetre a megszakításos közösülés mellett elég magas a teherbeesés kockázata, tehát nem lehet kizárni. Nőgyógyászhoz s érdemes ilyen esetben elmenni.

Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus
Hirdetések