/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / barna folyás fogamzásgátl...
  

barna folyás fogamzásgátló ellett

ora 2015-10-28 16:18:43
Tisztelt Doktornő!
18 éves lány vagyok, lassan 4 éve van komoly kapcsolatom. 2015 március óta szedem a Lindynette 20 nevű fogamzásgátló tablettát, ezidáig még egyszer sem maradt ki egyetlen szem sem. Viszont ebben a hónapban, a tablettaszedés 5. napján a szalagavatóm miatt másfél órás késéssel tudtam csak bevenni a tablettát (eddig maximum fél órás késéseim voltak edzések miatt, havi 1-2 alkalommal, de általában órára pontosan szedem). Semmiféle problémám nem volt eddig a tablettával, sőt, pozitívat tudok csak mondani róla, viszont a másfél óra késés óta enyhén barnás folyásom van (kb 1 hete). Ez eléggé aggaszt. Ez mitől lehet? Esetleg lehetek terhes?
Válaszát előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a barna folyás fogamzásgátló ellett kérdésre

Kedves Kérdező!

Nem hiszem, hogy a 1,5 óra késés okozná a barnás vérzést. nem szedtél esetleg antibiotikumot, vagy más gyógyszert mostanában, ami megzavarhatta a hatását?Remélhetőleg csak valamilyen átmeneti hormonális zavarról van szó. Ha a következő ciklusban is jelentkezik pecsételés, fordulj a nőgyógyászodhoz.



Dr. Földi Ildikó - szakértő Dr. Földi Ildikó - szakértő
Hirdetések